Sitemizde şuan toplam 8784 film bulunmaktadır.

Veda 8.Bölüm izle Final

0
( Yüksek Kalite )

Veda 8.Bölüm tek parça izleVeda 8.Bölüm izle, Veda dizisinin 8.bölüm 22 kasım 2012 perşembe tarihli final yayını. Veda 8.Bölüm seyret, veda 22 kasım, veda son bölümü kesintisiz izle, veda yeni bölümü ücretsiz izle, veda dizisi 8.bölümü donmadan izlesene

FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Veda 8.Bölüm izle Final” filminde 73 Yorum bulunuyor.
  1. linda - 3 sene önce demiş ki:

    ya nie bitti bu film keşke devam etse başka bi isimle aynı kişiler

  2. nermin - 3 sene önce demiş ki:

    bencede neden final olduki harika bir diziydi

  3. halilibrahim torlak - 3 sene önce demiş ki:

    yazık ettiniz diziye bu kadar tepki geldi siz dizi için gerekli şeyi yapmadınız

  4. halilibrahim torlak - 3 sene önce demiş ki:

    hala alışdıramadım kendimi dizinin bittiğine şoku hala atlatamadım

  5. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    insanların tarih hakkında bilgi edinip gözlerinin açılmasını istemeyen birileri çok güzel engel olmuş. kanal d de bu konuda çok yardımcı olmuş onlara sağolsun. siz salak saçma şeyleri yayınlamaya devam edin.bir daha kesinlikle kanal d yi izlemiycem…

  6. ebru - 3 sene önce demiş ki:

    hayııııır bu dizi bitmemeli lütfen devam etsin…bu kadar kaliteli bir dizi nasıl final yapar…bu kadar saçma sapan diziler varken…vedanın devam etmesini diliyoruz…

  7. meryem - 3 sene önce demiş ki:

    kırk yılda düzgün bir dizi seyrediyorduk onu da yayından kaldırdınız.harika bir diziydi neden bitti ki

  8. meryem - 3 sene önce demiş ki:

    böyle şahane dizileri yayından kaldırıyorsunuz o abidik gubidik , küfürlü ve doğru düzgün türkçe konuşmayan diziler yayında.

  9. vusale - 3 sene önce demiş ki:

    chok yazik, men doymadim bu diziden. Senari, personajlar, karakterler, oyuncular – hepsi harika, amma neden bitti????

  10. nalan - 3 sene önce demiş ki:

    cokk uzuldum bittigine yaaa kemal le mehpare coookkk yakisiyorlardiiii :(( aman iyi yine iyi bitirdiler bazi diziler gibi berbatttt sonucsuz bitmedi bu yuzden tesekkurlerrrr

  11. BaLi - 3 sene önce demiş ki:

    Nie Bitti yaaa Film Güzeldi

  12. lale - 3 sene önce demiş ki:

    neden izlenmiyo ki boyle guzel diziler anlamadim gitdi son yaz balkanlar da yayindan kaldirildi analadigim kadariyla boyle tarihi eski dizilerin hepsi yayindan kaldiriliyo ya da cabucak final yapiliyo bu insanlar nasil bi dizi istiyolar da boyle dizileri izlemiyolar anladigim kadariyla turk halki kendi tarihleriyle ilgili eski diziler ve filmler izlemiyolar turk halki diyorum cunki azerbaycanliyim da ben o yuzden neyse henuz izlemedim simdi izliyorum bari insallah guzel bi final yapmislardir ki ben final olmasini hic istemiyodum en sevdiyim ve beyenerek izlediyim dizilerden biri boyle bi diziyi beyenmeyene izlemeyene ben ne diyim kanal d-den umutluydum ben bu gune kadar kotu yoldan baska hic bi dizi yayindan kaldirircasina final yapilmamisdi kanal d-de ama artik kanal d-deki diziler de izlenmiyosa ben ne diyiyim artik en cok beyendiyimiz ve yayindan kaldirircasina final yapilan dizilerden kim bilir kacincisi bu olmaz ama izleyicileri hayal kirikligina ugradiyosunuz aslinda suc izleyicilerde diyil o kadar cok dizi var ki insanlar hangisini izleyeceklerini sasirdilar lutfen bu dizileri bi az azaldin ama lutfen azaltmaya iyi dizilerden baslamayin ya anlamiyorum pis yedili gibi cocuk seyi izleniyo hatta emirin yolu gibi bi dizi bile izleniyo ama bu dizi izlenmiyo bunu bana biri aciklarmi ama keske bu dizinin saatini deyistirmeseydiler cunki saatini deyistirib de daha gece saatlerine alininca sabah okula gidenler ise gidenler izlemeyemiyo e boylelikle de izleyenlerin sayi azaliyo reytingler dusuyo reytinglerin dusmedinin asil sebebi bence saatle oynamak cunki dizinin gunu ya da saati deyistirildiyinde insanin kafasi karisiyo bel ki de o zaman beyemdiyi baska bi dizi oluyo onu izliyo bu dizide de reytigler duduyo o yuzden strateji yanlis bence lindacim sana katiliyorum bu ekibi ozellikle de fayriyye evceni cok yakin bi zamanda baska bi dizide gormek isterim cunki daha dizide mehpareyle kemalin asklari yeni baslamisdi ben onlarin asklarini doya doya izlemek isterdim ama neyse simdi izleyelim bakalim diziye yakisir bi final olmus mu

  13. meltem - 3 sene önce demiş ki:

    bu kadar kaliteli ve güzel bir diziyi neden bitiriyorsunuz.O kadar gereksiz diziler senelerdir oynarken neden final yaptınız ki?

  14. cevik - 3 sene önce demiş ki:

    aaaa final miii :(( ama çok üzüldümben yaaa olmamalıydı, ama neyse başka diziye alıştırmayacağım kendimi yaaa bu çok güzeldi :(

  15. BAHAR - 3 sene önce demiş ki:

    bence haksızlık fılme ve oyuncularına kaldırılmamalıydı çok kalıtelı bır fılm tekrar gosterıme gırmlelı

  16. seçil - 3 sene önce demiş ki:

    özellikle kaldırıldı bu dizi….yazıklar olsun ….

  17. Hediye - 3 sene önce demiş ki:

    Neden bitti bu dizi bende anlamış deyilim akşamları geç saate bitmiş olsa bile ben genede sonuna kadar büyük bir merakla izliyordum.Yazım emeğe saygı yok sanırımm

  18. Pesimist - 3 sene önce demiş ki:

    Neden bitti diyenler bi okusun Osmanlı tarihinin bilinen ŞANLI geçmişinin aksine son yıllarda yaşanan ihaneti anlattığı için son padişahın ülkeyi ingilizlere nasıl peşkeş çektiğini ve o dinsiz alkolik dedikleri Atatürk’ün ülkede nasıl ayaklanma başlattığını kabullenemedikleri için sonranda bu dizi duyrulur

  19. sara - 3 sene önce demiş ki:

    bende çok seviyordum :(

  20. nurdan - 3 sene önce demiş ki:

    ya çok saçmalık bitmesi böyle kaliteli dizi kaç tane varki sayacak kadar bile yok tek talihsizliği geç saatte olması insanlar yordun argın gelip diziyimi beklesin. çok büyük hata yayından kaldırılması.reytingler kıracak bir diziyi kaldırıyolar.erken saate alınıp denenmeliydi ve göreceklerdi reytingleri büyük hata ettiler yazık oldu….

  21. melek - 3 sene önce demiş ki:

    reyting uğruna dizileri harcamaktan vazgeçin yayından kalkması gereken bir sürü dizi varken vedaya çok yazık ettiniz erken saatte yayınlasaydınız umutsuz ev kadınlarından daha çok izlenirdi

  22. SEVİM - 3 sene önce demiş ki:

    mehmet aslantuğ gibi değerli bir emektar oyuncunun bu dizide rol alması bu dizinin yayından kaldırılmamasını gerektirirdi bu hatanın giderilmesini talep ederim.

  23. Zahir - 3 sene önce demiş ki:

    Ya ben çok üzüldüm ya kırk yılda bir güzel bir dizi izledik neyse kanal d yi kınıyorum…..

  24. lale - 3 sene önce demiş ki:

    final olmasini kesinlikle istemezdim ama yine de iyi ki diziye yekisir bi final yapdilar ama evlenemeden kacdilar kacdiklari yerde evlenirle artik ama keske evlendiklerini kendi gozlerimizle gorseydik ama yine de helal olsun ekibe o kadar dizi gordum ki reytingler dusdu diye sacma sapan yayindan kaldirircasina hic bi gizli sakli sey ortaya cikmadan bitiriyolar ama hic olmasa bu kez biz izleyicilere bir azcik saygi duyubda iyi bi final yapmislar cabucak sacma sapan bi final yapmadiginiz icin tesekkurler bravo ellerinize saglik cok cabuk final yapmis olsalar da bu dizi yine de akillar da kalicak ve uzun bi sure hafizalardan silinmiycek bi dizi bence ben bu dizide fahriyye evcenin ne kadar asil ve iyi bi oyuncu oldugunu bi kez daha anladim dizide kemal karakterini canlandiran oyuncu da cok icden ve samimi oynuyodu rolunu dizide emeyi gecen ve yer alan her kese saygilar hurmetler seni seiyorum fahriyye evcen lutfen bu diziden sonra da iyi bi diziye cekil tabi ki kemal karakterini canlandiran oyuncuyla basrolde ve yine bir birinize asik oldugunuz bi dizde oynarsaniz ve tabi ki cok gec saatlerde olmazsa eminim ki reyting rekorlari kirarsiniz muhtesem ikili supersiniz yorum yazanlar lutfen siz de bu kadar kotu yorumlar yapmayin sonucta artik final yayinlandi ne kadar dizi ekibi size sesleniyoruzzzzz deseniz de hic kimse sizi duymuycak duysalar da artik onlarin da yapacak bi seyleri yok final yapdilar bi kere hem onlar ne yapsin dizi izlenmemis iste hem bir az da bardagin dolu tarafindan bakin kotu bi final yapsaydilar neyse ama gorun ne kadar guzel bi final yapdilar asklarini da yanlarina alip gitdiler ortaya cikmamis sir perdesi acilmamis hic bi sey kalmadi ve onlar da erdiler muradina ozelikle son sahnede ki hazin sarkiyla soylenen siir gibi sozler bana cok dokundu resmen sevinc goz yaslari dokdum o sahneni hic bi zaman unutmuycam hep tekrar tekrar izliycem bundan daha iyi bi final mi ola bilir arkadaslar sevenler bir birlerine kavusdu hic kimsenin yaptigi haksizliklar yanina kalmadi eee daha ne dizi kotu huzunlu bi finalle bitdiyinde niye huzunlu sacma sapan bitdi diyosunuz iyi bitdiyinde de kotu yorum yapmak icin mutlaka bi behane buluyosunuz diziye de oyunculara da haksizlik oldu diyosunuz ama kotu yorum yapmakla asil siz oyuncularin ve ekibin emeyine haksizlik yapiyosunuz yapmayin lutfen ama benbi sey sorucam dizinin adi veda ve dizinin ismiyle dizide olanlar arasina ufak ufacik da olsa bi baglanti olur ama ben dizinin ismiyle dizide olanlar arasinda hic bi baglanti kuramiyorum bi turlu veda ve dizide olanlar ne alake lutfen bilen anlayan varsa bana soyleye bilirmi belki finalinde alakani anlaya bilirim diye dusunuyodum ama malesef final oldu ama ben yine de anlayamadim anlayan varsa bana soylesin lutfennnnnn

  25. lale - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu dizinin de cabucak bitmesiyle ne anladim biliyomusunuz bi biziye cok baglanilmamasi gerkildiyini ve onu sadece alt tarafi bi dizi diyerek izlemek gerekdiyini anladim biz diziye kendimizi fazla kaptiriyoruz bi muddetden sonra dizi bizim hayatimizin bi parcasi gibi oluyo biz dizilere ve filmlere bos vakitlerimizi gecirmek icin izlediyimiz eylenceli bi sey bi aktivite gozuyle bakmaliyiz ama biz oyle yapamiyoruz izledik mi kendimizi fazla kaptiriyoruz alt tarafi bi dizi diyip gecemiyoruz dizilerde ve filmlerde yasanan asklar entrikalar sevincler huzunler kederler falan filan hepsi bizim hayatimizin bi parcasi oluyo sanki kendi dertlerimiz yetmiyomus gib bii de dizilerdeki hayatlarin dertleriyle de ilgileniyoruz sahipleniyoruz ve dizi final olunca da insanin hayatindan bi parca kopuyo sanki simdi ben kimin dertlerini asklarini entrikalarini dusunucam diye dusunuyo insan ve insan tramva keciriyo sanki eve dusen yildirimin finalinde de hayal kirikligina dusmusdum birazcik ondan sonra bi daha diziler hayatimin bi parcasi olmuycak diye soz vermisdim kendime ama bu dizi benim kendime verdiyim sozu yemini bozdu malesef ama yine de yeminimi bozduguma deydi iyi bi final oldu

  26. selvi - 3 sene önce demiş ki:

    yaaa ne hakla kime sordunuz final yaparken ben kitabını okumuştum final böyle değildi neden bitirdinizki aklım almıyor yaaaa

  27. lale - 3 sene önce demiş ki:

    acaba bu dizinin yerine hangi dizini izliycez persembe gecesi umutsuz ev kadinlarindan sonra

  28. vildan - 3 sene önce demiş ki:

    Pesimist arkadaş çok güzel özetlemiş durumu.Zaten şaşırmıştım böyle bir dizi,hem de kanal d de,nasıl yayınlatıyorlar acaba diye?Allah muhafaza,azıcık da olsa milletin gözü falan açılırdı demi!…Aman uyandırmayalım uyuyanları…Çok yazık oldu,çok üzüldüm;yeniden dizi izlemeye başlamıştım,kısa sürdü.Ayrıca emeği geçenlere teşekürler…

  29. derya - 3 sene önce demiş ki:

    saçmalık olmuş resmen..gayet güzel de seyrediliyodu ve reytingide vardı,bncede bazı insanlar rahatsız olduğu için kaldırılmış…muhteşem yüzyıl tarihi u kdr karaladığı halde hala her çarşamba yayınlanıyo…

  30. dizi kolik - 3 sene önce demiş ki:

    saatten dolayı reytingi az oldu kırk yılda bir böyle kaliteli dizi çıkıyor oda reyting uğruna bitti

  31. elif - 3 sene önce demiş ki:

    yazıklar olsun o kadar bos dızı var yayından kalka kalka bu duzımı kaltı lutfen devam etsın baska kanal satın alamazmı bu dızıyı yaaaaaaaaaaaaa cok uzuldun persembeyı ıple cekıyodum devam etsın hıc kotu yorumla karsılasmadım cevremdekılerde ızlıyo nıye yanından kaltı sevıyelı dızıde ondan mı ılla sevısme sahnelerı tavanmı yapması lazım ızlenmesı ıcın yazıklar olsun yayıncıların dııkatıne

  32. arzu - 3 sene önce demiş ki:

    yaa niye bitirdiniz bu diziyide kanal d iyice şaçmalamaya başladı bundan sonra kanal d nin dizileriini takip etmiycem daha devam edecekti iraz aşk biraz tarihimizi izleyecektik.mücadele görecektik belki ozaman herşeyi hemen kabullenmezdik

  33. hatice - 3 sene önce demiş ki:

    bende çok üzgünüm bitimine ayrıca beni ve aşkımı en güzel anlatan mehpareye sonsuz sevgilerimi gönderiyorum umarım aşkım fuatta kemal gibi olur.

  34. nihat - 3 sene önce demiş ki:

    Hiç beklemiyordum erken final oldu :(((

  35. mevlüde - 3 sene önce demiş ki:

    inanamıyorum ya heyecanla beklediyim bi diziydi nasıl bitirirsiniz daha erken bi saate alın ve devam ettirin

  36. ramella - 3 sene önce demiş ki:

    bu dizi bitmemeliydı sonunda bı guzel dızı zevkle izlıyorduk neden bıtırdınız son yaz balkanlar da cok guzel dı tarıhı anlatıyor sacma sapan 1 kadın 1 erkek cennet mahallası gıbı anlamsız dızıler izlenıyorda son yaz balkanlar vedamı ızlenmıycek cok uzgunum yayınladıysanız devam edınız veya hıc yayınlamayın…..!!!!!

  37. Fadime - 3 sene önce demiş ki:

    İlk defa Bir diziye bu kadar bağlanmıştım neden final yaptınız çok üzüldüm o günü dört gözle bekliyordum yanlış yaptınız o kadar kötü küfürlü diziler varken yanlış diziyi final yaptınız kanal d yi kınıyorum bu konuda belli bir süre kanalınızı izlemek istemiyorum……

  38. burcu - 3 sene önce demiş ki:

    adam gibi dizileri kaldırılar, nerede igrenç dizi var 3 yıl sürer

  39. elif - 3 sene önce demiş ki:

    harem devam ederken nıye bu dızı kalktı yaa sınır oldum

  40. neval - 3 sene önce demiş ki:

    bissürü saçma sapan dizi varken yakın tarihimizi anlatan bu diziye kıyılırmı hiç.yayın saati kaçta hafta içi geç bir saat, final tekrarı cumartesi öğlende siz kimi kandırıyorsunuz.türk halkı aptal degil birilerini rahatsız ettiği için kaldırıldıgı okadar belliki kanal d beceremediyse böyle bir sorumlugu başka bir kanal da en güzel duygularımızla seyrettigimiz dizimizin devamını seyretme şanssını med yapım bize verir. siz bizlere bunu borçlusunuz başladıgınız işi sonlandırın … ayrıca bukadar güzel birdizide emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.oyuncaların hepsini ayrı ayrı tebrik ediyorum…..

  41. neval - 3 sene önce demiş ki:

    böyle güzel bir diziye kıyılırmı hiç….. bize dizi diye emirin yolunu sunuyorsunuz beb kendi adıma hiç izlemiyorum…..

  42. kadriye - 3 sene önce demiş ki:

    kanald ye sesleniyorum hala saçma sapan bir sürü diziniz var onlarıda kaldırın yayından bu yazıyı okuyanlara sesleniyorum kanald ye yazın bu yazıları belki ozaman devam kararı alırlar böyle güzel bir dizinin devam etmesi gerekir kanald nin hiçbir yayınını takip etmicem artık

  43. Esra ULU - 3 sene önce demiş ki:

    Çok kaliteli bir diziydi. Bu kadar kişide bitmesin dediyse reyting problemi de yokmuş aslında. Kanald tamamen farklı sebeplerden yazıyı kaldırdı demekki. Bundan sonra bende KanalD izlemiyeceğimmmmmm…..

  44. Aysen Ertenu - 3 sene önce demiş ki:

    Gerçekten şok olduk… Kaldırılmaması ve herkesin izlemesi gereken bir diziydi tabi, hikayesi ve oyuncu kadrosuyla da… Hele hele de bu dönemde… YAZIK… GERÇEKTEN ÇOK YAZIK…

  45. Hatıce ozcan - 3 sene önce demiş ki:

    Bırılerının hosuna gıtmedıde ondan bıtırdıler yazıklar olsun

  46. aynur - 3 sene önce demiş ki:

    Bitmesine sevindim açıkçası . Evet güzel bir diziydi dizi olarak bakarsak eğer!… Ama ben her bölümde buruldum , her bölümde isyan ettim. Evet bitmesine sevindim çünkü: Kitabı okurken an be an yaşadığım Kurtuluş Savaşı mücadelemizi, insanların içinde bulundukları zor şartları , asaleti, birlik beraberliğin gücünün nelere kadir olabileceğini. Bu günlere hangi şart ve koşullarla geldiğimizi neyazık ki göremedim… Dizinin ilanı ve fragmanları görünce acayıp mutluk hissettim özlemle bekledim o anları birde görsel yaşayacağım için… Eşime dostuma mutlaka izleyin müthiş bir yapım geliyor dedim. Ama … Ama… Ayşe Kulin’in Aynı Adlı Eseri diye başlayan dizi sadece kitaptan esinlenerek yeniden yazılmış ve o ruhu o tadı yansıtamayan sıradan bir dizi kıvamında sunuldu bizlere. Kitap senaryoılaştırılsaydı eğer olduğu gibi reyting i meytingi kimse tınmazdı. Ayşe Kulin’e Veda Eseri için ; Oyuncuların herbirine, ellerine verilen senaryoyu en mükemmel şekilde canlandırıkları için , ( Bu kadro inşallah birgün gerçek ” veda” ile karşımıza çıkar) Kanal D ye de bu katliama son verdiği için sonsuz teşekkürler…

  47. arzu - 3 sene önce demiş ki:

    ayşe kulin tarihçi değil taraflı bir kişidir bunu unutmayın. kitaplarının birçoğunu okudum, çok yanlı ve asla bunu gizlemiyor zaten. sabatayist olduğu bile söyleniyor maalesef.

  48. büşra - 3 sene önce demiş ki:

    bence bitirmemeliydiler;çünkü bütün kanallara baktığımız zaman çok kötü diziler çıkmaya başladı ve tam adam gibi bir dizi geldi dedik onu da final yaptılar ya işte buna isyan ettim tek ben diyilim arkadaşlarımda isyan içindeler.Neyse ya ben en çok mehpare ile kemal aşkının çok sevdim inşallah yine bir dizi çevirirler ikisi……,:D

  49. yasemin - 3 sene önce demiş ki:

    her bölümünü heyecanla beklediğim bir diziydi gerçekten üzüldüm oyuncu kadrosuda çok iyiydi.

  50. nermin - 3 sene önce demiş ki:

    izlemeye doyamıyordum bu ne yaa

  51. Ayse - 3 sene önce demiş ki:

    Tek izlediğim filmdi yazık oldu..bitti üzüldük ..ama güzel sondu …

  52. halil ibrahim köse - 3 sene önce demiş ki:

    romanıyla hic alakası yoktu ama yinede mehpwre izlemee degerdii

  53. halil ibrahim köse - 3 sene önce demiş ki:

    aynur a kaıtsız sartsız katılıyorum

  54. Muradiye - 3 sene önce demiş ki:

    çok yazık ki böyle kaliteli diziler izlenmiyor, rating almıyor.

  55. Hülya - 3 sene önce demiş ki:

    Gayet güzel, her acıdan kaliteli ve insanı yüreğinden yakalayan ve geçmişimizi bırakın cocuklarımıza Osmanlı imparatorlugunun neden coktugunu ve yeni turkiye cumhuriyet hükumetinin nasil bir mücadeleden sonra kazanıldığı hakkında en ufak bilgisi olmayan yetişkin insanlarımıza bilgi verebilecek bir diziyi katlettiler resmen.Yazik oldu.cok üzüldüm..keske bu ülkede guzel isler yapanlar takdir edilebilse….keske para ve çıkar on planda olmasa..

  56. cmle - 3 sene önce demiş ki:

    yaa neden bitti heyecanla bekliyordum her haftaaa :(

  57. cmle - 3 sene önce demiş ki:

    ya neden bitti süper bir diziydi her hafta heyecanla bekliyrdm :(

  58. sevgi - 3 sene önce demiş ki:

    lütfen bukadar kaliteli bir filmi yayından kaldırmayın

  59. birgül - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir konu çok kaliteli oyuncular nasıl ve neden yayından kalkar anlamam lütfen devam etsin

  60. reyhan - 3 sene önce demiş ki:

    devam etsin istiyoruz severek gününü çekerek bekliyorduk şimdi perşembeleri izleyecek birşey bulamıyoruz

  61. fatma gökçe - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu kitabı ve sonrası yazılan dört kitabı da okudum,gerçekten harika anlatılmış yakın tarih,Ayşe Kulin,in ellerine sağlık,dizide gerçekten güzel gidiyordu saati geç olmasına rağmen ertesi gün netten seyrediyordum,yazık olmuş,devam etmeliydi.

  62. vildan Elhelw - 3 sene önce demiş ki:

    bende aynen katılıyorum kalitesiz manasız bir sürü dizi saatlerce bütün gece kanallarda senelerce devam ediyor artık bu işinde suyu çıktı tvde reklamlar bangır bangır her 5 dakikada..herkez türk tv lerde neden herkez bu kadar bağıra bağıra konuşuyor diye sorguluyorlar! “veda” gibi “period drama” yani geçmiş tarihimizi içeren düşündüren bilgilendiren ve de o yaşanan hayatların hikayeleri Türk toplumuna çok daha yararlı.. YÖNETİCİLERE DUYURULUR!!!!!

  63. vildan Elhelw - 3 sene önce demiş ki:

    YÖNETİCİLERE DUYURULUR!! “veda” gibi period dramalar yani geçmiş tarih ve yaşanan hayatların dramını yansıtan eğlencenin yanı sıra toplumu kısmen bilgilendiren dizilerin bu tür yapımların milyonlarca izleyiciileri var onları hayal kırıklığına uğratıyorsunuz..kalitesiz manasız bir sürü dizi senelerce uzata uzata devam ediyor.. bu ne biçim profesyonellik

  64. özlem - 3 sene önce demiş ki:

    dizimiz bitti üzülen biz olduk çünkü severek izlemiştik izlediklerimizde kendimizi hayal etmiştik güzel bir aşk hikayesi ile tanışmıştık ama diziyle birlikte bizim iple çektiğimiz hikayemiz de bitti

  65. nalan - 3 sene önce demiş ki:

    diziye izlerken kitabi oldugunu ogrendim ve nasil merakla ogrenmek istemistim i nasil ilerledigini bitmesi beni coookk uzdu zaten yurdisndayiz kitabi buldum ama simdi o ilk gunki heyacanimmm yokkk ama okuycam yinede tabikiiii sadece bi goz attim merak edenlere soylim kitab da kemal oluyorrr…

  66. nursel - 3 sene önce demiş ki:

    diziyi cok benimsemistim, resmen icim acidi, tek tessellim en azindan bir final yapmasina izin verilmesi ve güzel bir sonla bitirilmesidir…yine de bu kadar cabuk pes ettikleri icin kanal d yönetimini kiniyorum, bireysel tepki olarak da bir daha o kanal da yayinlanan hic bir diziyi izlemiyorum..

  67. nurcan - 3 sene önce demiş ki:

    ya ben bu diziden başka dizi izlemiyodum çok güzel bir diziydi bitmemesi gerekirdi kanal d yönetimini duyarlı olmaya davet ediyorum lütfen yeniden koyun filmi

  68. gonul ahmed - 3 sene önce demiş ki:

    cok sevgiyle izledim bir diziydi.cok ama cok guzeldi ama erken biti.yinede tebriklerGUZELDI

  69. feride - 3 sene önce demiş ki:

    yazık ettiniz diziye. bunun gibi kaç dizi vardı. Mehmet Aslantuğ gibi bir oyuncuya bu yapılırmı.

  70. YALNIZ KURT - 3 sene önce demiş ki:

    DIZI çok güzeldi, FINAL HARIKA…. TEBRIKLER.

  71. Nurhan - 3 sene önce demiş ki:

    Kitabını okuyanlar varsa bilirler kitap böyle bitmiyor
    Mehpare hamile kalıyor kemal ise ölüyor sonunda reşat beyi de alı koyuyorlar oda behice hanım dan ayrı düşüyor veda denilmesinin sebebi de budur zaten

  72. aybuke - 3 sene önce demiş ki:

    en sonda calan muzigin adi nedir bilen varmi

  73. alev - 3 sene önce demiş ki:

    ya insanlar yine örgütlenme ruhuna girerse,ya yine mustafa kemal arayışına girerse,ya damat feridin ülkeyi nasıl ingilizlere sattığını öğrenilerse.Allah muhafaza böyle tehlikeli uyanışlara yer vermeyin televizyoncular,siz e e e diye sallamaya devam edin,mışıl mışıl uyusun güzel ülkemin uyuyan halkı….bu dizinin kaldırılma sebebini anlamamak için aptal olmak gerek ,geç saat reyting hepsi bahane,böyle bir kadroya sahip bir dizinin tutmaması imkansız

Veda 8.Bölüm izle Final