Sitemizde şuan toplam 8750 film bulunmaktadır.

Şefkat Tepe 52.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Şefkat Tepe 52.Bölüm izleŞefkat tepe dizisinin 21 ocak 2012 cumartesi tarihli yayını. Şefkat Tepe 52.Bölüm izle, şefkat tepe son bölümü canlı izle, şefkat tepe yeni bölümü tek parça izle, şefkat tepe kaliteli seyret

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Şefkat Tepe 52.Bölüm izle” filminde 69 Yorum bulunuyor.
  1. kadriye - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi

  2. rıza öztürk - 4 sene önce demiş ki:

    çok guzel bı dizi hayranıyım

  3. yunus - 4 sene önce demiş ki:

    filimin tadı iyicene kactı bee .bir uzman filmi ceviriyo. uzman bokunu cıkarıyo iyicene.bu kadar sacmalık olmaz .cıksın artık uzman filimden .

  4. CEM - 4 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL ETKİLEYİCİ VE ANLAMLI FİLM

  5. darklordhalil - 4 sene önce demiş ki:

    dizi güzelliğini kaybediyor 1) kıytırık bir uzman böyle eziyet edebilir mi? askerler hele ki komandolara
    2) şahin çıksın ortaya artık kimse de sormuyor falan bence çok saçma bir durum.. Şahin 53. bölümde çıkmalı artık

  6. mehmet - 4 sene önce demiş ki:

    1 cok saçma2bir uzmanın hakından gelemediler 3bir karakolla bu kadar alay edilir 4 yazıklar olsun

  7. ömer - 4 sene önce demiş ki:

    uzmanı çıkartılması lazım filmin tadını kaçırıyo

  8. tanju - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel etkileyici ve anlamlı film

  9. ayse - 4 sene önce demiş ki:

    sinir oldum uzmanmi ne alcaksa yeter artik bu kadar sacmalik olmaz

  10. emre - 4 sene önce demiş ki:

    53.bölümde kordon berivana bişe yapmasın sandra ve uzman artık ölsün

  11. crazyesmer - 4 sene önce demiş ki:

    film farklı boyutlar almaya başladı askerlere eziyet ediliyo resmen..uzman olayı fazla uzatıldı..sahini hiç kimse sormuyo unutuldu… bence çıkmalı artık…

  12. Arda - 4 sene önce demiş ki:

    uzman çıkmalı diziden iyice bok oldu dizi eski bölümleri daha iyidi hep çatışma vardı eski bölümlerde

  13. erdemir - 4 sene önce demiş ki:

    siz ne derseniz deyin ben ce bu filim çok gerçekçi dir

  14. erdemir - 4 sene önce demiş ki:

    vede çok güzel dir bu film i çeviren lerle bir görüşe bilsem ahhh aahhh ama eninde sonunda buluşcam kendilerinin duymasını isterim
    <3

  15. semih - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film o cocugu cok merak ettim cinmi

  16. cihan - 4 sene önce demiş ki:

    üzman geldi ortalık 56 oldu. uzman çıksın yoksa film izlenmez.

  17. samet gögebakan - 4 sene önce demiş ki:

    çok ilginç ti amma çokta saçma idi o kordon celilin gücü inanılmaz.

  18. teğmen ersin - 4 sene önce demiş ki:

    uzman ölsün artık yoksa film bitecek

  19. ömer özer - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaş hep saçmalık hep ya adam hayelet olcak artık ölmüyo duruyo böhylede olmaz kli ya ölmücekse ölmesin yeter

  20. barış - 4 sene önce demiş ki:

    helal olsun böyle bir dizi çıkarmışsınız çoooooooook güzel

  21. burak - 4 sene önce demiş ki:

    BİRAZ MANTİKLİ OLUN

  22. kenan - 4 sene önce demiş ki:

    şaçma sapan filim asker memiş terörüste aşık komutan leylaya aşık herkes keyfine göre iş yaapıyo sanki biz askerliik yapmadık biraz mantıklı olsun böyle dizi olurmu.

  23. sefa - 4 sene önce demiş ki:

    abi cok guzelde sacmaladılar bu filmi iyice

  24. emrah - 4 sene önce demiş ki:

    şu filmin senoryosunu degiştirin kardesim biraz ne bu ya hep türk askeri ayaklar altında hep terör galip asker maglüp insann içi bi tuhaf oluyor

  25. emrah - 4 sene önce demiş ki:

    bu şekilde yayınlanmaya devam edecekse yayından kaldırılsn ondan iyi arkadaslar buna sizde destek verin

  26. yusuf ali uysal - 4 sene önce demiş ki:

    hayranım bu dizi ye ve bu kanala durmadan devam ilerleyelim songaz

  27. mustafa ali - 4 sene önce demiş ki:

    bu neee yaa haftalardır tutturmuşlar terörle işbirlikçi uzman askeremize eziyet ediyo uzman ölsün artık şaçma sacma dizi izliyorun 6 bölümdür.boyle giderse dizi seyreden kalmayacak

  28. by_karizmaa042 - 4 sene önce demiş ki:

    yavv su uzmanı ben gormeyım agzını burnunu dagıtacammm kordon senın hayranınım baba

  29. mustafa - 4 sene önce demiş ki:

    kordon celi eski görevine dönebilecek`mi

  30. mustafa süleyman ve melek - 4 sene önce demiş ki:

    1 leyla ile serdar kavuşabilecekler“mi 2 ben olsaydım uzmanı gebertirdm 3 film biraz saçma gibi çünkü askerlkte işkence olmaz……….

  31. süleyman - 4 sene önce demiş ki:

    hayin uzmannn gebersin

  32. ugurcan - 4 sene önce demiş ki:

    şu uyuz berivan durmadan yakalanıyo o yüzden o kız iyice uuyuz oldu

  33. ertuğrul - 4 sene önce demiş ki:

    film güzel ama kordon ile serdar komutan süper oynuyorlar. bence eski bölümler daha iyi idi eski bölümlere benzetin. o zaman herkes izleyebilirler. benim amcalarım var. eski bölümlere çoooook bakıyorlar ama şimdi film çok da güzel değil.düzeltirseniz memnun olurum. lütfen filmi baştan sağama yapmayın sadece benim için değil izleyen her kes için bu yorumu yazdım size bol şanslar.

  34. eren - 4 sene önce demiş ki:

    tabutçu uzmanı gebertsin

  35. durmus - 4 sene önce demiş ki:

    Sayin yönetmen bey lütfen birazda seyircileri düsünün . yarabbi o orospu cocugu Uzman ya ,onun hain oldugunu biliyorlar ama yinede görevde ya bu mümkünmü yani diyorum normalde bu adami götürürler kiacasi biraz abartiliyo lütfen birazda seyircileri sevindirin . ikincisi PKK elini kolunu sallaya sallayakher tarafta köyde kasabada Abicim normalde bu kadar degil sizin bu dizide onler Askerden daha kuvvetli saygilarla

  36. engin - 4 sene önce demiş ki:

    artık leylayla serdarı birleştirseniz daha iyi olur baya sıkıcı oluyor böyle

  37. ali kepek - 4 sene önce demiş ki:

    bu filime en cok yakışan kordon celil artık leyla ve serdar bir olsun artık size iyi cekimler

  38. esma - 4 sene önce demiş ki:

    yuh artık iyicene batırdılar diziyi bu haftadan snra daha izlemem işim olmaz…

  39. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    şahın niye ortada gözükmüyor filmim tadı kacıyor

  40. üç hilal bozkurt - 4 sene önce demiş ki:

    ŞEFKAT TEPEYI HER HAFTA İZLEYEN BİRİYİM AMA UZMAN FİLİMİ BOZDU BENCE UZMANIN ÖLMEWSİ LAZIM

  41. sonsen - 4 sene önce demiş ki:

    ben kordonun hayranıyım adam birnumara oynuyo ama şahininde biran önce dönmesi gerekir bence ve uzman sevimsizi kordon tarafından öldürülmeli artık kolay gelsin diziyin hayranıyım ayrıca

  42. d.bakırlı bahar - 4 sene önce demiş ki:

    öncelikle sait reisin dediklerinin hepsine katılıyom uzman ölmeli çünkü fillimi cok bozuyo bence onuda bi zahmet kordon öldürsün sait reis namını cok duymuşum seni yakın dan tanımak isterim inşala bi sakıncasıyoktur senin hayranınım bunuda bilmiş ol saygılar

  43. soner - 4 sene önce demiş ki:

    ben filmin hayraniyim uzmanin oldurulmesi lazim sahininde bir an once filme donsun

  44. cansumm - 4 sene önce demiş ki:

    Arkadaslar dizi mukemmel ergene koncularrin
    Hem dagdaki cahil teror diye atlandirdigimiz kisilere komutanlik yapip hemde bizim peygamber ocagimiz ordumuzu kullanarak israilin fransanin turkiyemize nasil oyun kurgulandigini anlatiyor iste gorun ordumuzda boyle kallesleri tesekurler sevkat tepe ekibi

  45. cansumm - 4 sene önce demiş ki:

    Uzman diziden ayrildigi zaman ordumuz
    Daki uzman gibi uzmani yoneten albaylari genarelleri yoneten disardan gelen emirlere nasil ulasilacak dizi harika biz gercekte ordumuzdaki uzman albay genarelleri bulmaliyiz

  46. tabutcu - 4 sene önce demiş ki:

    cok küzel bır filim

  47. MERT - 4 sene önce demiş ki:

    WALLA UZMAN OLDUK CA BU FILM BOK :))))

  48. onur - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaslar uzman soyle uzman boyle dıyosunuz bende komandoda yaptım askerlıgımı bır uzman kac kısının hayatını kurtardı bır bılsenız.ama bısey daha üst rutbedekıler kufreder anana bacına dover herseyı yapar muhattap bıle olmaz onlardan ıyısı olmaz.hangı bırımız ınkar ederbılır askerlıgımız boyunca bızımle uzmanlardan baska kım yakınlık gosterdı yazık yaa boyle dusunenlere dıyorum yazık sıze.

  49. cansumm - 4 sene önce demiş ki:

    Uzman kimden emir aliyor
    Albaydan generallerden nasil desifre olacak
    Uzmani yonetenler mantikli olunuz dagdaki terore asil ordumuzun icinde hainlerin oyunlarini kallesliklerini turkiyemizi nasil oyunlar oynandigini halkimiza aydinlatiliyor onun icin tesekurler ekibe sevgiler

  50. ilker - 4 sene önce demiş ki:

    şahinsiz filmin tadı çıkmıyo ya

  51. YUSUF KURT - 4 sene önce demiş ki:

    VALLA ALTARAFI BİR UZMAN CVŞ BİR ÜSTEYMEN HAKINDAN GELEMEZSE YUUH YANİ AH BANA VERECEKLER UZMANI BAK EZİYET NASIL YAPILRMIŞ GÖSTERİRİM ONA KURBAN OLSUN ASKERLERE O DANGALAR ALBAYDA ÜSTEYMNDEN KORKDUGUNDAN DOLAYI ORTAYA CIKMIYOR

  52. gizemli - 4 sene önce demiş ki:

    şahini serdar hiç arayıp sormuyor film güzel ama iyice saçmladılar …hemde sandra celili ardığı zaman babasını öldüğünü sandığı zaman celil kaç kere konuştuğu kişinin şivesinidemi anlamıyor konusu güzel ama bu bölümde saçmaladılar…

  53. EMRE - 4 sene önce demiş ki:

    UZMAN GÜZEL OYNAYAMIYOR ŞAHİNSİZ FİLMİN GÜZEL DEĞİL

  54. EMRE - 4 sene önce demiş ki:

    walla uzmanı öldürsünler şahinde geri gelsin

  55. Hasancan - 4 sene önce demiş ki:

    KORDON OLMASA İZLEMEM…

    (ÜLKÜMMM SENİ SEVİYORUM)

  56. yunus emre tanış - 4 sene önce demiş ki:

    hayranıyım gercek hayranı

  57. yunusemre tanış - 4 sene önce demiş ki:

    şu salak uzman yüzünden film bozuluyo ama her filmin tadı güzel biter

  58. şevket - 4 sene önce demiş ki:

    kordonu çok severim haranım o adam ben olaçam kordon çelil

  59. cengiz - 4 sene önce demiş ki:

    kordonunn canınıı yerim o olmasa filmin tadı yok

  60. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    o uzmanı öyle bi falakaya çekmek lazım ki aklı başına gelsin

  61. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    cok güzeldi ama uzman cok dayak yiyiyo

  62. yunus emre - 4 sene önce demiş ki:

    gerizekalı uzman oyundan çıksın sinirim geliyo

  63. aLİ - 4 sene önce demiş ki:

    cog güzel bi filim hiç doyum oLmuyor:):D

  64. ali - 4 sene önce demiş ki:

    işte ne güzel filim
    :D

  65. Berke - 4 sene önce demiş ki:

    Kordonu cok sevdim

  66. ayşe - 4 sene önce demiş ki:

    doktor biz senin hayranınız hepinizi seviyoruz

  67. yasin - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmi ben çok sevdim

  68. mustafa - 4 sene önce demiş ki:

    askerlere işkençe yapan uzman tabutçu gelsin öldürsün

  69. nurbanu - 3 sene önce demiş ki:

    yeter şahin sungurlara geri dönsün aslı çok acı çekiyor

Şefkat Tepe 52.Bölüm izle