Sitemizde şuan toplam 8761 film bulunmaktadır.

Şefkat Tepe 15. Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Şefkat Tepe 15. Bölüm izleŞefkat tepe dizisinin 5 mart 2011 cumartesi tarihli yayını. Şefkat Tepe 15. Bölüm izle, şefkat tepe son bölüm izle, şefkat tepe yeni bölümü full izle

FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Şefkat Tepe 15. Bölüm izle” filminde 22 Yorum bulunuyor.
  1. ibrahim - 5 sene önce demiş ki:

    güzel bir film

  2. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    şahin iyii

  3. saman - 5 sene önce demiş ki:

    memleketi anlatan filim

  4. esra - 5 sene önce demiş ki:

    ewt ya çok güzel bütün filmlerden güzel hiç final olmasın final olursa iki elim yönetmenin yakasında bilin

  5. hatice - 5 sene önce demiş ki:

    çoooook güzel bir romantik sahne bekliyoruz bu dizide serdarın zehraya laşmasını serdarla leylanın evlenmesini istiyorum

  6. ibrahim - 5 sene önce demiş ki:

    memleketımızı anlatan yorumsuz bır fılm

  7. esma - 5 sene önce demiş ki:

    cok guzelll fılm yaa cok sevyorumm gelıcek bolumu heyecnla bklıorum bı sitede cok ıyı :) bu bolumu ızleyememstım burdan ızledım ve burdan tkıp edıcem bundan sonra :) :) :)

  8. fatmagül - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  9. fatmagül - 5 sene önce demiş ki:

    ben bu diziyi çok sevdim

  10. zilan - 5 sene önce demiş ki:

    tek kelimeyle MÜKEMMEL

  11. berrak - 5 sene önce demiş ki:

    güzel bir dizi nasılda anlaşılıyory önetmenin osman sınavın öğrencisi olduğu şahin hiç bu dizide çıkmasın zaten dizinin yakışıklısıda şahinn serdarı hiç sevmiyorum bide küçük emraha bağlamıyormu daha deli oluyorum dedemde celile hayran olmuş bakın yönetmen benide sinir etmeyin çetin de dizide çıkartın çıkarmasanız bende izlemem ona göre davranın alah berivanın belasını versin serdarında leylanında asmininde başını belaya sokuyo ben şimdi gelicem berivanın başına bitane sıkıcam o olucak yedi sülaile büdiziye hayran olduk serdarın rengide niye öyle gittmiş

  12. zeynep - 5 sene önce demiş ki:

    çok merak ediyorum bu kadar yorum yapılıo acaba yerine ulaşıyomu…. çok banel sahneler bu kadar film yazarı boşunamı kaç sene okumuşlar deşik bişeler olsa ya..milletin bunu izlemesi yeteğinizden deil boşluğundan..eminim siz bile izlemiyosunudur!!

  13. asya - 5 sene önce demiş ki:

    mükemmel bi dizi

  14. DENIZ - 5 sene önce demiş ki:

    UMARIM BU DIZIYI IZLEMESI GEREKENLER IZLIYORDUR ! BU GERCEGIN TA KENDISI

  15. DENIZ - 5 sene önce demiş ki:

    UMARIM BU DIZIYI IZLEMESI GEREKENLER DE IZLEMISTIR ! GERCEGIN TA KENDISI COK GÜZEL LAFI YANINDA AZ KALIR ! MUHTESEM VE BI O KADARDA ACI GERCEK. BIZ HEPIMIZ KARDESIZ.BU VATAN ALTINDA SENELERDIR HEPIMIZ YASIYORUZ.

  16. leyla yılmaz - 5 sene önce demiş ki:

    bu dizi şu ana kadar izlediğim en güzel dizi

  17. leyla yılmaz - 5 sene önce demiş ki:

    ben bitlis/hizandan yazıyorum hemen hemen tüm hizan halkı budiziyi izliyor

  18. leyla yılmaz - 5 sene önce demiş ki:

    inşallah mesajım yayınlanır

  19. leyla yılmaz - 5 sene önce demiş ki:

    çetini görünce sinirlerim zıplıyor

  20. gökhan hasta - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film fakat sahneleri çok banel ben gelecek filmde ne olacağını tahmin edebiliyorum ama yinede bayılıyorum bu filme

  21. gökhan hasta - 5 sene önce demiş ki:

    film güzel oyuncularıda güzel kısacası hayranım ama daha çok aksiyon olsa yakışır bu filme sizden birde bu filmin pazar akşamları başlamasını rica ediyorum o olmassa bari pazar günleri tekrarını verin rica ediyorum

  22. Senem - 3 sene önce demiş ki:

    Allah’Im çok saçma bir dizi bu diziyi izlerken boğuluyorum sanki yaaaaa bukadar saçmalık olamaz

Şefkat Tepe 15. Bölüm izle