Sitemizde şuan toplam 8780 film bulunmaktadır.

Şefkat Tepe 118.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Şefkat Tepe 118.Bölüm tek parça izleŞefkat Tepe 118.Bölüm izle, Şefkat tepe dizisinin 118.bölüm 21 eylül 2013 cumartesi tarihli yayını. Şefkat Tepe 118.Bölüm seyret, şefkat tepe 21 eylül, şefkat tepe son bölümü kesintisiz izle, şefkat tepe yeni bölümü donmadan izle, şefkat tepe dizisi 118.bölümü tek parça izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Şefkat Tepe 118.Bölüm izle” filminde 49 Yorum bulunuyor.
  1. murat yazici - 2 sene önce demiş ki:

    Guzel

  2. suuskun - 2 sene önce demiş ki:

    bune ya okadar bekledik sugurları karşımıza cok sacma geliyoo filim bekledimize deymedi aksiiyon felan heycen görmemedimm sacma sapan bişey olmuş filim resmen bune be bida izlenmez bu filim 2 böümüde böe sacma olcaksa cekmeyin daha iyi

  3. Ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Bence yasemin deyil o leyla sornadan cikar ortaya

  4. Altay - 2 sene önce demiş ki:

    Beklediyim gibi olmadi bu bolum ben daha cok sey bekliyordum. Ne biliyim ya Sahin esir Kordon kayip Asli basqasini buldu Yasemin surekli tutamiycagi yeminler ediyo. Halbuki gecen yil daha iyi giris yapmisdi sezona

  5. ibrahim - 2 sene önce demiş ki:

    harıka

  6. hüseyin ar - 2 sene önce demiş ki:

    fevkaladenin fevkinde bir dizi

  7. sedat - 2 sene önce demiş ki:

    sizin filiminizi çok beyeniyorum serdar doktor celil
    gitmeseydi. Çok güzel olurdu .Sizin filiminizi bırakamıyorum . Sizi çok seviyorum

  8. eray - 2 sene önce demiş ki:

    filmi cıvıtolar cıvıtmayın lütfen kordon da yok nerde o şahın ölmesin cıvıtmayın filmi

  9. yurdagul - 2 sene önce demiş ki:

    nasıl bir dizi yeni sungurları beyenmedin eskileri gelsin şahin doktor kordon serdar aslı

  10. feyyaz tosun - 2 sene önce demiş ki:

    harikaaaa

  11. ali - 2 sene önce demiş ki:

    bu kadar mı saçmalanır bi filim yazıklar olsun askerimizi ne hale düşürüyorsunuz ne kadar aciz gösteriyorsunuz ayıp ayıp azda olsa izliyorduk ama yeter bu kadarına da türk askeri bu kadarmı aciz her gecen bölüm saçmalamaya başladınız

  12. fidan - 2 sene önce demiş ki:

    ya benim hic hosuma gitmedi desem yalan olmaz bencede aksiyon gerekli

  13. fatihh - 2 sene önce demiş ki:

    fenaaaaaaaaaa :D :D sabırsızlıkla beklıyorum 119 bolumuuu :D

  14. ege - 2 sene önce demiş ki:

    cordon suz şahinsiz gitmez bu filim

  15. Malik - 2 sene önce demiş ki:

    Diger bolum eski sungurlar donuyor

  16. dilmec - 2 sene önce demiş ki:

    aski bolumlere donuyor filim ayni leyla serdar serdar leyla bune ya akisyon lazim demi ama dogru tabutcu yok o olsa on numara olur belki ama gelir bel ki ya bekliyoz gelmesse bu se zon izlenmez bence

  17. sebuhi - 2 sene önce demiş ki:

    yasemin serdari seviyo ama evlenemiyo su senari dogru diyil onlar evlense daha guzel olurdu

  18. cenk - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar filim kayet güzel dahada güzel olucak acele etmeyin zamanla rayına oturur

  19. melike sonmez - 2 sene önce demiş ki:

    cooooook aci cooook canim sahinim lutfen sahini cabuq kurtarin onu sungurlar yeni sungurlar diyil eski sungurlar

  20. natiq - 2 sene önce demiş ki:

    cox sevuroru m bu diziyi

  21. gülüstan - 2 sene önce demiş ki:

    bu neyya eğlence gitti

  22. miri - 2 sene önce demiş ki:

    SEFKAT TEPENIN SEZONU KURTARIB XAIS ELIYIREM BILEN VARSA MENE CAVAB YAZSIN

  23. memet - 2 sene önce demiş ki:

    bu ne biçim olmuş şahin yok cordon yok filimin dadı tuzu kalmamış mal etmişler

  24. idris - 2 sene önce demiş ki:

    yaseminle serdar aynen leylayla mecnuna benzerler sonra

  25. muhmmed - 2 sene önce demiş ki:

    aynen çok kötü olmuş bekledimize hiç deymemiş vala yasemin leyla bencede kordon olmadan ofilimin ne tadı netuzuvar çekmeyin boşuna bari

  26. gülhan güney - 2 sene önce demiş ki:

    valla şefkat tepeyimi izledim aşk emek isterimi izledim anlayamadım yeni sezonun ilk bölümü hayal kırıklıgına ugrattı beni 2. bölümde böyle devam ederse izlememmmmmmmm

  27. Enver Ak - 2 sene önce demiş ki:

    Diyecegim suki filmde heyacan kalmamis ayrica bu diziyi cekenler sapkalarini önlerine koymalari lazim diyorum.

  28. samil - 2 sene önce demiş ki:

    ben bu diziyi cokdandi izliyorum.bu bolumunude izledim ve cok guzle bir dizi oldugunu kanitladi

  29. muhammed - 2 sene önce demiş ki:

    süper bir dizi

  30. muhammed - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel olmuş

  31. demet - 2 sene önce demiş ki:

    oldu bitti süperya serdara bayılıyomya harika

  32. RONALDO - 2 sene önce demiş ki:

    ENGİN KOÇ FİLMİ BATIRDI YASEMİNİN GİRMESİYLE FİLM BERBAT OLDU LÜTFEN

  33. ihsan - 2 sene önce demiş ki:

    mılletı resmen salak yerıne koyuyorlar leyla oluyor ondan sonra yasemeın dıye ortaya cıkıyor cok sacma olmus artık bu dızı ızlenemez

  34. basak akkaya - 2 sene önce demiş ki:

    sahin olmesin ltfen asliyla barissinlar lutfen

  35. basak akkaya - 2 sene önce demiş ki:

    sahin olurse ben izlemem bidaha asli onunla barissin

  36. merve - 2 sene önce demiş ki:

    fena filim bide şahin işllh ölmez aşkımm <3

  37. tuğçe - 2 sene önce demiş ki:

    lütfen şahin ölmesin onu çok seviyorum aslıyla bir araya gelsinler bide ayrılmasınlar. yeni bölüme sıkıcı diyenler 119. bölüm çok heyecanlı kaçırmayın şahin ölmesin.

  38. tuğçe - 2 sene önce demiş ki:

    BU ARADA ŞAHİN BİR TEK BENİM.MERVE VE BAŞAK.

  39. tuğçe - 2 sene önce demiş ki:

    ÇOK TATLISIN MEHMET KORHAN FIRAT SENİ BİR GÜN GÖRMEK ÇOK İSTERİM.AŞKIM…

  40. tuğçe - 2 sene önce demiş ki:

    o diclemidir nedir ona ne oluyo . şahini filimdede olsa sevemez.gıcık kızzzz.

  41. İsmail - 2 sene önce demiş ki:

    Şahin’siz bu dizi şefkat tepe geçmez

  42. İsmail - 2 sene önce demiş ki:

    118 Yenib bölüm Şefkat Tepe dizisine hayranım heleki Serdar Celil Şahin Doktor Aslı Ve Başkaları super super super hayranım bu diziye Şahin Bulut Türkiye senin elinde hadi be koçum göster kendini

  43. ali - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filim

  44. esra - 2 sene önce demiş ki:

    fevkaladenin fevkinde bir film çok güzel her zamanki gibi…
    hı o saçma diyenler de bir kez daha düşünsün bu film için

  45. atem - 2 sene önce demiş ki:

    arika bir filim

  46. emre - 2 sene önce demiş ki:

    çok efsane bir filmm

  47. iloş - 2 sene önce demiş ki:

    çook güzel ya :)

  48. taha - 2 sene önce demiş ki:

    daha 1 bölümünü bile kaçırmadım

  49. saanne - 2 sene önce demiş ki:

    ay bayılıcam hayranım şahin aslı

Şefkat Tepe 118.Bölüm izle