Sitemizde şuan toplam 8746 film bulunmaktadır.

Sakarya Fırat 62. Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5Yorum yap

Sakarya Fırat 62. Bölüm izleSakarya fırat dizisinin 20 nisan 2011 çarşamba tarihli yayını. Sakarya Fırat 62. Bölüm izle, sakarya fırat son bölüm izle, sakarya fırat yeni bölümü hd izle

FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Sakarya Fırat 62. Bölüm izle” filminde 37 Yorum bulunuyor.
  1. elchin - 5 sene önce demiş ki:

    sakarya firat 62

    • burcu - 5 sene önce demiş ki:

      ya bu nasil olur arkadaslar nihani nasil dizide öldürürler ya olmaz ya bune herdizide bi ölü olmasimi lazim

  2. burcu - 5 sene önce demiş ki:

    bu dizi nasil olucek simdik osman nihansiz olurmu böyle bisey kabul edmiyorum bi sefer gecikme diye dizide hemen basrol oyuncusu öldürülmez olmaz rüya olsun böyle bitmesin ben bakmam diziye nihan ölürse

    • resul - 5 sene önce demiş ki:

      filme adrenaln lazım dı ama salakça bir şey yapmışlar

    • Murat) - 5 sene önce demiş ki:

      burcu bence seni izleyelim komedi filmi gibisin :)

  3. güven - 5 sene önce demiş ki:

    bırakın ölsün arkadaşlar filmin tadını kaçırıyordu.bundan sonra osmanı kimse tutamaz.film bundan sonra başlıyor

  4. ercan - 5 sene önce demiş ki:

    yuh yani seyir zevki yüksek bir dizi anca böyle katledilir.haftaya berat mursel ağa ethem teslime necla bakır ölsün. öbür hafta çelik tepe ile tugaydakiler ölsün son haftada osmanla ailesi ölsün olsun bitsin bari.nerden çıktı bu nihanın ölümü alakaya maydanoz…………………..

  5. mert - 5 sene önce demiş ki:

    hayata im bi dizi vardı onunda hakını verdiniz izlemiyorum la artık

  6. selami - 5 sene önce demiş ki:

    kulaksiz kacirdi avukat hanimi

  7. selami - 5 sene önce demiş ki:

    cok guzel dizi izliyoruz 5 yildiz

  8. 120 - 5 sene önce demiş ki:

    offf olmadı ya bu yapılırmı neden böylr olmak zorundaki valla izlemmem daha diyorum ama insan yinede dayanamıyor çok güzel bir dizi ama lütfen her şeyi tadında bırakın

  9. irfan şen - 5 sene önce demiş ki:

    bu bnce şaka osmana dizide rüya gördürüyolar bu yanlış bnce şimdi osman olacak panter .temizleme balayacak önce berat1. 2tefeci 3kulakcı 4örgütde dalacak artık sona yaklaşılıyor buvede dizi yi bozmya başladılar şy i cıkarmadan seyircinin bekledi bi final olsun bari…dedik güzel bi nihayet dizi yaptılar diye düşündük adamları tek tek öldürme başladınız bunlar yni ölen oyuncuları af edersi iz cıkanoyunc halk benimsemişti küpeliyi neden öldümedinizo c ıkmak istemedimi vala yapımcı yönetmnhe nese siz osmanıda öldüüsinüz bu dizi askerlik yapan türk halkını anlatıyor bizden bi şeyle var cok şey var yazılacak

    final tek ke limeyle süper olmalı

  10. erol özdemir - 5 sene önce demiş ki:

    yapmayın gözünüzü sevem be,oldumu şimdi

  11. sevgin - 5 sene önce demiş ki:

    Gerçekten şu diziler diyarında adam akıllı seyredilecek bir dizi vardı. Ama gerçek aşkın seyrine göre aslında esas kızın ölmesi beni fazla şaşırtmadı….Ölümde olsa sonu sevmek öyle olmalı bence….eski zaman aşığıyım belkide…

  12. ramazan - 5 sene önce demiş ki:

    bu ne iş anladım gitti daha izlemeyecegim kızı öldürdüler saçmaladılar ne yaptıklarını bilmiyolar osman sınav a hiç yakışmadı ben daha izlemeyecegim

  13. kerim aksu - 5 sene önce demiş ki:

    sayın yönetmen zaten analar aglıyo bu ne şimdi bır sevdıgımız asker osman vardı onuda yaktın fılmde çıkacak baska oyuncumu bulamadın bu ne yaffffffff ayrıca dızıyı nıhan hanımın o güzellligi için izleyen insanlar ne olacak baska bayan kalmadı dizide of yaaaaaaaaaaaaaa

  14. bora beyy - 5 sene önce demiş ki:

    harika bi dizi ama cılkını çıkardılar bence osmanın tek dopingi nihanken teslliyi onda bulurken şehit verdilermi onun yanında kendini toparlayıp tekrar terörle mücadele ederken nihanın ölmesi bence tamamen saçma yazık oldu filme

  15. ihsan başköylü - 5 sene önce demiş ki:

    bu kadar harika bir dizide daha yeni sarı hocayı kaybetmişken oldumu şimdi NİHAN’ıda katlettiniz bir yarayı kapatmadan diğer bir yara olmadı OLMADI OLMADI !!!!!!!!!!!!!!!!! Bu diziyi mağfettiniz niye??????????????????????????????

  16. ali - 5 sene önce demiş ki:

    bu oldumu şimdi sarı hoca öldü nihan öldü oldumu şimdi ya gerçekten osman kanat ne odu şimdi ya her dizide iyiler ölmek zorundamı

  17. güler - 5 sene önce demiş ki:

    artık böyle kötü sonlar istemiyorum küpeli ölümü haketmişken yaşatılıyor sevgiyi mutluluğu hakeden sevenler kavuşamıyor öldürmek zorundamıydınız bari bütün çelik tepeyide yok edin kötüler kazansın artık daha fazla acı görmemek adına tek izlediğim diziyi izlememe kararı alıyorum

  18. AYMEL - 5 sene önce demiş ki:

    valla gerçekten saçmaladılar.uzun zamandır kalite olarak izlediğimiz bir dizi idi.ama şuanda hiç seyretmek istemiyorum.sanırım oyuncu ile para konusunda anlaşılamadı.2 bölümdür yüzünü bile göstermeden öldürdüklerine göre .genelde böyle olur dizilerde.en kolay yöntem .oyuncuyu dizide öldürmek..senaryoyo,gidişatı ve izleyeciyi düşünmeden:( olmadı gerçekten ,osman sınava bunu yakıştıramadım.

  19. esra - 5 sene önce demiş ki:

    keske olmeseydi bu cok kotu oldu

  20. rahim yılmaz - 5 sene önce demiş ki:

    bayılıyorum bu diziye süper daha cok aksiyon lazım

  21. buse - 5 sene önce demiş ki:

    nihan ölmedi

  22. derya - 5 sene önce demiş ki:

    ya mahvettiniz başrol oyuncusu nasıl çıkarılır.nihanın ölümü çok erken oldu

  23. deniz - 5 sene önce demiş ki:

    aslında nihan ölmedi onuda necla gibi yaptılar yüzünü parçalayıp nihan dedidler e bundan sonra otapside çıkar inşallah yoksa çok saçma olur

    • ayça - 5 sene önce demiş ki:

      doğru söylüyorsun deniz sana katılıyorum başrolü çıkartamazlar zaten senin hislerin hiç yanlış çıkmıyor birara okulda banada öğret bunu

  24. burcu - 5 sene önce demiş ki:

    sen hic komedi izlmemisin heralde murat bu yazdiklarim komedi geliyosa sana

  25. kerim - 5 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar dizi çekimlerine geç geldiği için diziden çıkarma kararı alınmış birde sette disiplinsiz davranışlarda bulunuyormuş oyüzden çıkarmışlar

  26. vatan evladı - 5 sene önce demiş ki:

    ceren hanımın avukatı açıklama yapmış çekimler çok zor çartlarda geçeyormuşmuş da o yüzden kendi ayrıma kararı almış.Duyan da nihan ın poyraz timi ile dağdaki çekimlede yer aldığını sanır.Biz onu hep Mürsel ağanın konağında yada bürosunda görüyorduk oysa.Osman Sınava haksızlık etmeyin arkadaşlar kimse kimseyi durduk yere işten çıkarmaz.Odizi çok kadrolu ve bunun set arkası da var.Bir kişinin çekimleri aksatması nelere mal olur.Neticede o yönetmen de biliyordur ama böyle olması gerekti demek ki.Gittiyse gitti boşverin kimse vazgeçelmez değildir.Yine çıkar biri yeter ki seven sevmesini bilsin…………………………………

    • serseri aşık - 5 sene önce demiş ki:

      haklısın bence herkese senin gibi arkadaş lazım

  27. gizem - 5 sene önce demiş ki:

    bence osman sınav kaliteli bir diziyi mahvetti. osman ile nihanın aşkı üzerine kurulu bir dizi bu şekilde bitmemeliydi bence final bu şekilde ancak olabilirdi.

  28. elchin - 5 sene önce demiş ki:

    sakarya firat 63

  29. meral - 5 sene önce demiş ki:

    nihan öldü ama bende öldüm keşke ölmeseydi ya osmanla güzel yakışıyordu osman nihansız dururmu

  30. can öztürk - 5 sene önce demiş ki:

    dizi yavaş yavaş sevimliliğini kaybediyor en ölmesi gereken necle ne hikmetse yine kurtuluyor ama önce hoca şimdide nihan çok basit bir şekilde diziden yok oluyorlar hiç iyi gitmiyor sayın yetkililer

  31. Cuneyt - 5 sene önce demiş ki:

    Ben Osman kanat bizzat konuştum.Nihal hanım çok para istemiş.Bundan dolayı diziden çıkardı dedi ve bu dizi bu sezon yani 6 bölum daha çekilip finale gidilecekmiş.Finalde kesin osman olecek bana göre yada ailesi birlikte….

  32. nejdet - 5 sene önce demiş ki:

    çok iyi

Sakarya Fırat 62. Bölüm izle