Sitemizde şuan toplam 8761 film bulunmaktadır.

Sakarya Fırat 56. Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5 Part 6Yorum yap

Sakarya Fırat 56. Bölüm izleSakarya fırat dizisinin 2 mart 2011 çarşamba tarihli yayını. Sakarya Fırat 56. Bölüm izle, sakarya fırat son bölüm izle, sakarya fırat yeni bölümü hd izle

FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Sakarya Fırat 56. Bölüm izle” filminde 40 Yorum bulunuyor.
  1. erkan yılmaz - 5 sene önce demiş ki:

    kaç saat oldu ne zaman yayınlanacak bu

    • şeyma aydın - 5 sene önce demiş ki:

      ainen hala yayınlandımı dıe bakıorum yha neden böle oldukı bende çok sevıorum o dızıyı ve çok sınır oldum leyla ile mecnun çıktı sınır oldum acaba başka gunmu yayınlck artık

  2. ali - 5 sene önce demiş ki:

    neden yayinlanmiyor bilgi veren yok mu

    • cabir - 5 sene önce demiş ki:

      ertelenmiş galiba arkadaslar

  3. osman - 5 sene önce demiş ki:

    yaa kaç saatırr gırmedıgım sıte kalmadı neden yayınlamıyorsunuz

  4. admin - 5 sene önce demiş ki:

    Ertelendi arkadaşlar malesef bu hafta oynamadı dizi.

  5. cabir - 5 sene önce demiş ki:

    valla yaa kaç saattır beklıyorum

    • erdem - 5 sene önce demiş ki:

      bu hafta ertelenmesının sebebı ne acaba yada haftaya carsambayamı kaldıı yada yarın bır gun tekrar koyacaklarmı

  6. safiye - 5 sene önce demiş ki:

    yani ilk defa bukadar güzel ve gerçekci birdizi yayınlanıyo oda burnumuzdan geliyo ya maç oynatıyorlar maç bitsede başka dizi koyuyorlar ya maç yayınlamaya trt nin başka kanalı yokmu

    • deniz - 5 sene önce demiş ki:

      vay v be ilk defa bu flimi izleyen bi kız duydum gerçi flim süper yaaa öle böle degil:d

      • furkan - 5 sene önce demiş ki:

        bencede çok haklısın

  7. yusuf - 5 sene önce demiş ki:

    neden ertelendi bu dizi ya en sevdiğim diziydi ne zaman yayanlanıcak acaba bilgisi olan varsa paylaşsın

  8. mikail - 5 sene önce demiş ki:

    ya her hafta hemen yayınlanan film bu hafta neden yayınlanmadım anlamadım bakmadıgım site kalmadı ya

  9. mustafa - 5 sene önce demiş ki:

    sakarya firat neden yayinlanmadiki bu hafta bu dizinin hastasiyim diziyi izledikce askerlik yillarimi hatirliyorum
    o daglarda gecirdigim muhtesem askerlik maceralarim sahane bir dizi tabi askerlikte bu kadar rahatlik yok ama yinede guzel en azindan hayali var.

  10. oğuzhan - 5 sene önce demiş ki:

    ya neden ertelendi bence ertelendiği için salı ve çarşamba iki bölüm birden göstersinler

  11. cabbar - 5 sene önce demiş ki:

    niye yayınlanmadı dizi lütfen bigi verin

  12. müstecap - 5 sene önce demiş ki:

    osman sınavı tebrik ediyorum bu güne kadar yaptıgı filimlerin bir tanesi daha kötü olmadı hepsi tavan yaptı bence. kendisine saygılarımı iletiyorum . sakarya fırat ın oynamama sebebi baş röl oyuncusu osman kanat ın asker kaça gı olmasımı veya bu iddaalar yalanmı inşallah yalandır .

  13. hüseyin - 5 sene önce demiş ki:

    yayinlanmiyorsa kanal tarafindan bilgi verilmesi lazim diye düsünüyorum…bu dizinin belli bi kitlesi oldugunu bilmiyolar heralde.yada yaptiklari isin ne kadar begenildiginin farkinda degiller…

  14. halil umarlar - 5 sene önce demiş ki:

    trt.ninde öteki kanallardan farkı kalmamış……yazık

  15. ömer - 5 sene önce demiş ki:

    2 gündür gezmedigim site kalmadı ne zaman bu dizi yayınlancak bilen varmı

  16. derbeder bozkurt - 5 sene önce demiş ki:

    askerlğini kahramanca savaşarak yapanları oynatmazlar böyle dizilerde asker kaçağı adamları oynatırlar bide kahraman lık yaparlar halbuki gerçekte o acıların hiçbirini duymamışdır dizide kahramanlık kolay ama gerçekte o kadarda kolay değil askerliğini yapanlar daha iyi bilir artisler ünlüler deyilde o hayatı yaşayanlar oynasın gerçekten. insanlar kimin kahraman olduğunu ozaman daha iyi anlar

  17. HARUN - 5 sene önce demiş ki:

    trt kanalının farkı diğer kanallara oranla daha kaliteli görüyorum ama böyle bir harika dizinin siteye yayının verilmesinde büyük bir neden vardır die düşnüyorum inşallah mantıklı bir cevap alırız bu konuyla ilgili yetkililerle…..

  18. recep akkuş - 5 sene önce demiş ki:

    yayından kaldırılacak diye söylenti var.

  19. ALPAY - 5 sene önce demiş ki:

    yaaa bu nasıl işş çarşamba günü yeni bölüm oynamadı maç oldugu içinn…..

  20. bahar - 5 sene önce demiş ki:

    yav niye hiçbi adreste açılmıyo bu dizi ne yeni bölümü nede eski bölümler hiç açılmıyor ya bu ne iştir kardeşim bi dizide böyle izlenmeye dursun böyle rezillik olmaz ki yaaa hayret bişey ya sinir oldum kaç gündür daha

  21. bahar - 5 sene önce demiş ki:

    adam gibi dizi izletecekseniz izletin nedir bu yakaç gündür hiç bi site bu diziyi açmıyor ya ne istiyolar gül gibi diziden anlamıyorum ki

  22. EMRE - 5 sene önce demiş ki:

    MAÇ VARDI ARKADAŞLAR

  23. selami mankir - 5 sene önce demiş ki:

    cok guzel dizi

  24. selami mankir - 5 sene önce demiş ki:

    osman kananat daga cikacak

  25. selami mankir - 5 sene önce demiş ki:

    zevkle izlzdigim dizi

  26. cevdet kekeç - 5 sene önce demiş ki:

    ya çok süper dizi neden ertelendi :((

  27. necati - 5 sene önce demiş ki:

    mactan bize ne yav

  28. ulgardagi - 5 sene önce demiş ki:

    yaa Allah aşkına bu memlekette insana saygı ne zaman olacak..diziyi yayınlayamıyorsan çıkar adam gibi sebebini sölersin.saygısızlığın sınırları zorlanıyor…yayınlayamıyoruz bile deme gereği duymayacak kadar bu millete karşı saygısızlık yapmayın artık. Allah’a havale ediyorum.

  29. emrah yılmaz - 5 sene önce demiş ki:

    arkadaslar her hafta maclar yuzunden ya gec baslıyo bu haftada erteledıler trt 1 de carsanba gunlerı maç olmasın dıyen varmı aranız da trt ye dılekce yazalım ben ce

  30. nurettin 58 - 5 sene önce demiş ki:

    ya bu diziyi engeliyenebaşlıyacagım kendimi zor tutuyorum lütven cabuk yayınlansın
    sabırsızlanıyorum

  31. cemil - 5 sene önce demiş ki:

    sakarya fırat dizisi son bölümü verilmedi hiç bir açıklama yok tipik trthareketi

  32. adem - 5 sene önce demiş ki:

    arkaşlar maç edeniyle 1 hafta ertelendi

  33. seda - 5 sene önce demiş ki:

    sakarya fırat artık saat 10 da başlasın..

  34. zeliha sayın - 5 sene önce demiş ki:

    ya bugün de mi yok bana bi bilgi verecek olan var mı lütfen

  35. admin - 5 sene önce demiş ki:

    Var bugün oynayacak..

Sakarya Fırat 56. Bölüm izle