Sitemizde şuan toplam 8761 film bulunmaktadır.

Pis Yedili 90.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Pis Yedili 90.Bölüm tek parça izlePis Yedili 90.Bölüm izle, Pis yedili dizisinin 90.bölüm 20 kasım 2013 çarşamba tarihli yayını. Pis Yedili 90.Bölüm seyret, pis yedili 20 kasım, pis yedili son bölümü canlı izle, pis yedili yeni bölümü kaliteli izle, pis yedili dizisi 90.bölümü tek parça izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Pis Yedili 90.Bölüm izle” filminde 92 Yorum bulunuyor.
  1. niat - 2 sene önce demiş ki:

    ne bu ya gene dizel yok gene yakalanamıyo fatih

  2. babi - 2 sene önce demiş ki:

    gazteden okudum dizel var esmayı kıskandıryo trafo da fatihi yakalyo salça kurtulyo haybiii

  3. afife - 2 sene önce demiş ki:

    eninde sonunda fatih yakalanacak

  4. Ece - 2 sene önce demiş ki:

    Süper her çarçamba izliyorum

  5. Ece - 2 sene önce demiş ki:

    Her çarçamba izleyen varmı

  6. pis yedili hayranı - 2 sene önce demiş ki:

    süper bi bölümdü

  7. kara - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  8. kara - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir bölümü kaçırdım çok üzgünüm

  9. sanane - 2 sene önce demiş ki:

    Filmi uzatmak icin neller yapiolar yhaw

  10. sena - 2 sene önce demiş ki:

    Cok gzl bi bolum ruzgara bayiliyorm yaaaa

  11. z - 2 sene önce demiş ki:

    SATEN FATİH YAKALANIRSA DİZİ SONA ERCEK BAK GÖRÜN

  12. habip - 2 sene önce demiş ki:

    güzel bölümdü dizelin çırağı müthiş imiş dizelede yakışır, ama esma başka tabi

  13. adNAN - 2 sene önce demiş ki:

    süperr film yyaa her hafta iki defa izliom

  14. orxan - 2 sene önce demiş ki:

    benim burda en sevdiyim pasa idi o da gitti Allahtan orcoo var yoksa kimse buna bakmaz

  15. İzmirLi - 2 sene önce demiş ki:

    ÇoK qüzeeL ßi fiLmmm

  16. nurullah - 2 sene önce demiş ki:

    eda senin çok seviyorum <3 <3 <3

  17. hisso - 2 sene önce demiş ki:

    dizel büyüksün babaaa

  18. Nicco - 2 sene önce demiş ki:

    Bu Ne Yaa Berbat Bir Film … :D

  19. kurt - 2 sene önce demiş ki:

    ya şu zeynepi çıkarsalar filmden

  20. Ilkin - 2 sene önce demiş ki:

    Zaten her carsanba yeni bolum oluyor

  21. baran - 2 sene önce demiş ki:

    Yok Eda Ece Demisti BU 200 Lere Kadar Gidecek Tmm. mi Bide Cumartesi Oldu Daha Iyi Super Film Fatihinde Ben Varya

  22. özge - 2 sene önce demiş ki:

    artık cumartesi varmış :(

  23. eda - 2 sene önce demiş ki:

    iii de siz ni e şimdi laf atıyonuz kamiller şaka ha ah ahybi nsl inandınız valla ya

  24. ayça - 2 sene önce demiş ki:

    ne alaka mal mısın kızım alla halla flim çook gzl ama ya ben bayılıyom yane ama o fatih e çookkkk sinir olluuyom inşallah yakalanır yane bende emin değilim ama benim fikrim fatih yakalandığında flim bitecek ama inşallah bitmez dimi arkadaşlar

  25. Pis Yedili Orçoo - 2 sene önce demiş ki:

    Bu Fatih Çok Yakında Yakalanacak Arkadaşlar Saygılarımla…

  26. dodi - 2 sene önce demiş ki:

    dizel esmayi hala sevyo bence

  27. fatime - 2 sene önce demiş ki:

    gulcicek zor durumdadi ona yardim gerek kolyesinin isiyi yanmiyor ruzgargil yetissinler

  28. hazal - 2 sene önce demiş ki:

    ya zeynepi cikarsinlar hic sevmiyorummm

  29. muge - 2 sene önce demiş ki:

    guncicek guzel ama ben fatih gitsin yaa zeynep de gitsin ruzgar bide guncicek cok yakisiyo bide elcin bide ceyhun ama hazala uzuldum ama o bertan la yakisi yo :)

  30. muge - 2 sene önce demiş ki:

    seni seni fatih orco bile senden daha akili katil fatih

  31. eda ece - 2 sene önce demiş ki:

    Tsk ederiz nizi izledginiz icin ben hergun sette oluyorum size cebap veremiyorum :-)

  32. chinara - 2 sene önce demiş ki:

    ruzgar orco elcin bu 3 lu muhtesem

  33. melis - 2 sene önce demiş ki:

    orrrrrrco seni coooooooooook seviyorum ya zeynepe qicik oluyorum yaaa

  34. ela demir - 2 sene önce demiş ki:

    ruzgar orco elcin bu 3 lu muhtesem

  35. ela demir - 2 sene önce demiş ki:

    ne alaka mal mısın kızım alla halla flim çook gzl ama ya ben bayılıyom yane ama o fatih e çookkkk sinir olluuyom inşallah yakalanır yane bende emin değilim ama benim fikrim fatih yakalandığında flim bitecek ama inşallah bitmez dimi arkadaşlar

  36. ata - 2 sene önce demiş ki:

    Büyük adam şu dizel abi, büyük adam büyük oyuncu tebrikler ve saygılar

  37. şeyma - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi hiç kaçırmıyorum keşke rüzgarla
    gül çiçek bir arya gelse fatih hapise atılsa veya mert onu öldürse yada gül çiçekle rüzgar evlense salçayla o sevdiyi çocuk bir araya girse daha güzel ola bilir bence sizce arkadaşlar :D :O :D :D

  38. tuana - 2 sene önce demiş ki:

    aynen şeyma katılıyorum bara filim biraz eylenceli ve heycanlı olur

  39. esra - 2 sene önce demiş ki:

    aynen

  40. mert - 2 sene önce demiş ki:

    veya kara bberle mert nişanlansa oa çok güzel olur

  41. asude - 2 sene önce demiş ki:

    of ben izleyemiyorum arkadaşlar noldu yalnız odamın her yeri pis yedilinin posterleri dolu ölüyorum bu diziye

  42. esen - 2 sene önce demiş ki:

    merak etmeyin arkadaslar fatih yakalanacak herkez mutlu olacak ama neşe ile bertan hiç birzaman sewgili olmucak

  43. furkan - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel çok süper ama fatih yakalansa daha güzel olur

  44. Aygun - 2 sene önce demiş ki:

    zeyneb resmen deli atakanmis neymis ya elcin atakana uyma nolursun biz seni seviyoruz Cimbom seni hepsinden coooooooooooooooooooooooooook seviyorum askitoskum

  45. taha - 2 sene önce demiş ki:

    fatih yakalansın

  46. duygu - 2 sene önce demiş ki:

    Bu bolum bana gore iyi sizce?

  47. eda ece - 2 sene önce demiş ki:

    dizaimizin sonunu merak eden var mı ?

  48. yasemin - 2 sene önce demiş ki:

    cok guzel bi dizi zaten tek sevğim dizi umarım hıc bır zaman final olmaz..harikasınız pis yedili kadrosu

  49. cimbom - 2 sene önce demiş ki:

    91 bolum fragmmanina bakdim amma gulcecek onunla ayni odada kalmasi bir az qarip degilmi arkadaslar ya

  50. efsane - 2 sene önce demiş ki:

    çok iyi yaa

  51. zozan - 2 sene önce demiş ki:

    hayraninim e[er sezon olursa kend’m’ oldururum

  52. Yunus - 2 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar bu bölüm çok güzel bence fatih yakalansa herkesin “neşe”si yerine gelse çok iyi olur şu fatih zatin özrlü oda ayrı bir mesele

  53. eda - 2 sene önce demiş ki:

    uf benn selcaya aladim hemde sevindim.Men salcaya sevindim cunki bertan oldan hoslandi bi de cinbomu kurtarin.Yaaa lutfen<3<3<3<3

  54. muge - 2 sene önce demiş ki:

    teske cimbom ven ruzgar evlen se sonra da fatih de olsun yada kiskan cimbomu ve ruzgari

  55. leyla - 2 sene önce demiş ki:

    Çoooooook güzel bir dizi hiç kaçırmıyorum.Elçini ve Gunçiçeyi çoooook seviyorum.Fatihden ve Zeynebden nefret ediyorum.İnşaaaaallah Elçinle Ceyhun,Gunçiçekle Rüzgar, Neşe ile Bərkan sevgili olurlar.

  56. BORA - 2 sene önce demiş ki:

    ARTIK CUMARTESİ AKŞAMI SAAT :20: 00 VAR BEYLER BAYANLAR

  57. demi - 2 sene önce demiş ki:

    zaten 100 bölümde dizi sona ericek

  58. demi - 2 sene önce demiş ki:

    zaten 100 bölümde bitcek

  59. elif - 2 sene önce demiş ki:

    günçiçek ve rüzgar çok yakışıyorlar

  60. deniz - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  61. yaren - 2 sene önce demiş ki:

    bu pis yedili bizi tripkolik etti 100 bölümde sona erdiğini kim söyledi arkadaşlar

  62. nuriş - 2 sene önce demiş ki:

    ya bu dizi çok güzel işallah fatih günçiçeğe birşey yapmaz

  63. yakamoz - 2 sene önce demiş ki:

    ya şu elçinle ceyhun bi kavuşsaydı… :(

  64. macit - 2 sene önce demiş ki:

    bence saçma filim

  65. orkun - 2 sene önce demiş ki:

    ben bu diziyi çok seviyorum canım pis yedili

  66. erdal erman amasya - 2 sene önce demiş ki:

    155 polis imdat nerde şu terörist fatihi hemen yakalarsa çok iyi olur hey iki o lu herşeye karışıp maydonoz olmazsan iyi olur

  67. sueda - 2 sene önce demiş ki:

    anem izlememe izin vermiyo bende intermetten izliyom

  68. omer - 2 sene önce demiş ki:

    Çok guzeldi

  69. eda - 2 sene önce demiş ki:

    bn pis yedilşyi konustum

  70. habip - 2 sene önce demiş ki:

    tekrarına bakmakta güzel cumartesi gelene kdar bakyomda fatih bu kdar kolay nasıl geziyor birde dizelin yanından çıkan kız orada ne iş yapıyor

  71. habip - 2 sene önce demiş ki:

    salça nın kutulduğpuna sevindim cimbom nasıl kendini gönderiyor anlamadım

  72. kadir - 2 sene önce demiş ki:

    güzel ya fatih cimboma yakışmaz

  73. cevdet - 2 sene önce demiş ki:

    eda ben en çok senin için izliyom bide oo fatihh yakalansa bizlerde rahat nefes alırızz

  74. ELİF - 2 sene önce demiş ki:

    bikere filmin 100.böümde bitceğini nerden biliyorsunuz bence fatih yakalancak sonra rüzgarla günçiçek sevgili olcaklar inşallah olurla cimbom ok güzel yaa rüzgarda çok yakışıklı bu flm hemen bitmez bence çünkü çok seyrediliyor bu arada atakan ellçine gerçekten aşık olucak bence zeynep vardı bide atakan çıktı yaa bırakında elçinle ceyhun yeniden sevgili olsunlar çünü çok yakışıyorlar salçada çok tatlı üzüldüm ama salçaya ya inşallah salçayla bertan sevgili olurlar karabiberle mert çok yakışıyorlar 2dir trafoların yaptığı planı orçoo bozuyor bence cimbomu orço kurtaracakk hee bu arada rüzgarla günççek sevgili değil ama sevgilisiymiş gibi davranıyorr bu dizi çok güzel bayılıyorum bu diziye inşallah hiç bitmez hiçç finel olmasın sezon finaline bile girmesin eğerr bu film biterse ben kendimi öldürürümmmm eda abla seni çok seviyorum çokgüzelsinnnn

  75. aylin - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi ama tam heycanlı yerinde bitti =D

  76. taha - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filim

  77. elçin - 2 sene önce demiş ki:

    her zaman güzel bu film

  78. kübra - 2 sene önce demiş ki:

    pis yedili hayranıyım özelikle güneyi çok seviyorum.Ama neden güney diziden çıktı onun neden diziden çıktığını söyler misiniz? …….:)

  79. umut - 2 sene önce demiş ki:

    tanım prensipte yazının düşüncelerin değil, “dilin” bir temsili olduğu olgusuna dikkat çeker. Zira konuşma dili çeşitli yapısal seviyelerden (cümle, kelime, hece ve fonem [ses birimi]) meydana gelir ve herhangi bir yazı sistemi bu seviyelerden genellikle “sadece birini” temsil eder.[1] Gerçekten de yazının tarihine bakıldığında insanların bu farklı yapısal düzeyleri deneyerek; çok farklı sosyal fonksiyonları karşılayabilecek, pratik, genelgeçer ve ekonomik bir yazma sistemi geliştirmeye çalıştıkları görülür.
    Yazı, sıklıkla, bir dildeki sözleri temsil eden semboller sistemi olarak tarif edilir. Sözler kalıcı değilken yazı somut bir varlıktır ve sonsuza kadar muhafaza edilebilir. Hem konuşma hem de yazma bir dilin yapısal özelliklerine bağımlıdır. Bunun bir sonucu olarak belirli bir dildeki yazı, o dilin oral (konuşulan) formunun yapısal özelliklerine aşina olmayan bir kimse tarafından okunamaz.[1] Bununla birlikte yazı sadece sözlerin kağıda dökülmesi değildir; bazen dilin edebî veya bilimsel kullanımlarından doğan çeşitli özel formlarının da sembole dönüştürülmesidir ki bunlar her zaman sözlü olarak ifade edilemeyebilirler.[1]
    Aynı dili konuşan bir toplumda, yazılı dil aynı zamanda özel bir diyalekttir ve genellikle birden fazla sayıda yazılı diyalekt vardır. Akademisyenler bunu yazının konuşmadan ziyade dil ile ilişkili olmasına bağlarlar.[1] Bunun bir sonucu olarak sözlü ve yazılı dil birbirlerinden farklı biçim ve fonsiyonlara sahip olacak şekilde evrimleşebilir. Bu alternatif ilişki genellikle aşağıdaki tabloda görüldüğü şekilde ifade edilir:

  80. ONDER - 2 sene önce demiş ki:

    DİKKATT…. PİS YEDİLİ YENİ GÜNÜ ÇOK GÜZEL ARTIK TAMAMINI İZLİYECEĞİZ PİS YEDİLİYİ DİZELİ ESMAYI HEPSİNİZİ ÇOKÇOK SEVYORUMM

  81. binnur - 2 sene önce demiş ki:

    her bölümünü izliyorum ve bayılıyorum

  82. ömür - 2 sene önce demiş ki:

    10 numara 5 yıldız bir dizi

  83. sehla - 2 sene önce demiş ki:

    coooooook guzel bi dizi seve-seve izliyiyorum bu arada ben azeriyim

  84. murat - 2 sene önce demiş ki:

    paşa başka dizi ye geç ti ondan ayrıldı duymayan duysun :)

  85. murat - 2 sene önce demiş ki:

    pisyedili dizsi han gününe alındıgını bilmeyen var sa cumartesiye alın dı söylemek istedim :)

  86. emine - 2 sene önce demiş ki:

    ya artık cumartesi iiyi olmamış

  87. ruken - 2 sene önce demiş ki:

    bu dizi çok güzel ya ama paşa gitti biraz bozuldu

  88. sinan - 2 sene önce demiş ki:

    flim eskisi gibi eylenceli olsun bune yhaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  89. OZAN - 2 sene önce demiş ki:

    FATİH ENİNDE SONUNDA YAKALANIP TRAFO ÖLDÜRÜCEK ONU

  90. pis yedili - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi karabiber bayıldı ve şakayaptılar çok komiktiyani gülmekten ölcektimyani

  91. Ceyda nur - 2 sene önce demiş ki:

    Bora çok haklısın

  92. can - 1 sene önce demiş ki:

    Bence fatih Serefsizi yakalanlr

Pis Yedili 90.Bölüm izle