Sitemizde şuan toplam 8750 film bulunmaktadır.

Pis Yedili 51.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Pis Yedili 51.Bölüm tek parça izlePis Yedili 51.Bölüm izle, Pis yedili dizisinin 51.bölüm 9 ocak 2013 çarşamba tarihli yayını. Pis Yedili 51.Bölüm seyret, pis yedili 9 ocak, pis yedili son bölümü kaliteli izle, pis yedili yeni bölümü full izle, pis yedili dizisi 51.bölümü kesintisiz izlesene

Alternatif;

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Pis Yedili 51.Bölüm izle” filminde 192 Yorum bulunuyor.
  1. sema - 3 sene önce demiş ki:

    Mükemmel bir dizi =)

  2. tunahan - 3 sene önce demiş ki:

    orço 2 oyle

  3. aras - 3 sene önce demiş ki:

    elçin cimbom un tırnağı olamaz ama furqi hepsini en sonda bitirecek

  4. LeqendArow Wolfteam - 3 sene önce demiş ki:

    cok ii ama Neden diger Haftalar Özet Yapdınız

  5. nevzat ensar guney - 3 sene önce demiş ki:

    bende oynamak ısterm bu dızıde

  6. nevzat ensar guney - 3 sene önce demiş ki:

    elcın daha ıyı

  7. neslihan - 3 sene önce demiş ki:

    Sonunda bulup mobilden izleyebildim beeee :D

  8. burcu - 3 sene önce demiş ki:

    allahm öldüm izlerken o 3lüyü sevmiyorum ama yinede ölmelerini istemiyorum umarim kurtulurlar :O

  9. ilhan - 3 sene önce demiş ki:

    ben baktım çok güzel bir film bakmaya doyamiyorum.

  10. can - 3 sene önce demiş ki:

    ben her gun izlerim hic kacırmam hatta en sevdigim adamlar guney ve trafo :D

  11. buse - 3 sene önce demiş ki:

    MÜTHİŞŞ BİR BÖLÜM OLMUŞ.. DİZEL BABA NE YAPACAK ACABA ESMAYLA YEMEK YİYCEK Mİ DERSİNİZ.. BİRDE O YATIN DURUMU NEOLACAK MERAK EDİYORUM

  12. akın - 3 sene önce demiş ki:

    evet ya bu bölüm amma heyecanl geçti. dizel de çok yakışıklı olmuş… hepsini çok seviyorummı

  13. oğuz - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzl bi bolumuydu

  14. aleyna - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama mert benim herkes bunu bilsin yeter :D

  15. rabia - 3 sene önce demiş ki:

    pis yediliyi çok seviyorum çok yuffka gönüllüre hem gemi yi batarıyolar hem de onları kurtarıyolar

  16. esmanur - 3 sene önce demiş ki:

    bu diziyi çoooook seviyorum beni herkes cimbome benzetiyor <3

  17. sana ne adımdan - 3 sene önce demiş ki:

    YA ORÇOO NEŞEYLE CAN KAVGA ETTİKTEN SONRA BİİPLEYEN YERDE NE DİYOR ARKADAŞLAR LÜTFEN !!! SÖYLEYİN

  18. Canan - 3 sene önce demiş ki:

    Orçonun boynuna Ali. Yazılması çok komikti

  19. merve - 3 sene önce demiş ki:

    pei size bişey sorucam elçin mi? gülçiçek mi?

  20. ümmühan (elbay) - 3 sene önce demiş ki:

    çok heyecanlı bitmiş nası sabredicem bilemiyorun en güzel1. alice 2.elçin3.günçiçek 4.dilkopat

  21. büşra - 3 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel bir dizi hiç kaçırmıyorum

  22. seda - 3 sene önce demiş ki:

    elifcim sen yanlış eşleştirme yapıosun trafo ve gülcan birbirlerine yakışıyolar güneyle cimbomla yakışıyo

  23. elif - 3 sene önce demiş ki:

    yaaaa su guneyeeee bayılmamak mumkun degıll :)

  24. irem - 3 sene önce demiş ki:

    acaba furkanlara nolucak . süper bir filmdi

  25. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    harika bir dizi hele orço

  26. nisa - 3 sene önce demiş ki:

    müthişş bölüm olmuş…o gemi batacak mı acaba yav. dizel gelip gemiyi kurtarmasın gemiyi yaparmı yapar vala

  27. günçiçek - 3 sene önce demiş ki:

    bence 2 liseli sevgili bir adada bule kalamaz çocuklara yazık oluyo be

  28. ilhan - 3 sene önce demiş ki:

    bu bölüm çok güzel ama bazen ben bakmıyorum bazen bakıyorum yani arada sırada izliyorum

  29. cimbom - 3 sene önce demiş ki:

    bizi izlediğini teşekkür ederiz

  30. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    cok güzel ben filminin hastasıyım hergün izliyorum ama yarin izlemiyorum

  31. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    ya ben bu filmi cok seviyorum ama artik izleyemiyecem herhal de neden bu filmin adı pis yedili ya kumar oynuyan yerlerin adı da pis yedili olduğu icin babam yasakladı oy sa en sevdiğim filim buy du yaa offfffffff fffffffff

  32. pis yedili hazal şenel diyorki - 3 sene önce demiş ki:

    merabalar ben hazal şenel yani pis yedili den

  33. melis babadağ pis yedili nin kızı - 3 sene önce demiş ki:

    meraba canlarım ben melis babadağ nasılsınız pis yedili den

  34. melis babadağ pis yedili nin kızı - 3 sene önce demiş ki:

    ayyyy canlarım nasılsınız ben pis yedili den güneş yani dilkopat

  35. pis yedil güneş zavrak dilopat - 3 sene önce demiş ki:

    ayyy canlarım benim nasılsınız ben piss yedilen güneş zavrak yani dilkopat

  36. pis yedili cimbom eda ece - 3 sene önce demiş ki:

    meraba canlarım nasılsınız ben eda ece yani pis yedili deki cimbom

  37. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    ben de pis yedili den encok cimbom la neşe yi seviyorum

  38. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    cok iyi bir filim bence ben cok seviyorum muhteşem basarinizin devamını diliyorum bycik

  39. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    ben pis yedil i den encok cım bom karekterini seviyorum by

  40. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    orrccoo cok komiksin haybiiii süper yaa kamillerr

  41. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    bence pis yedilie encok komiği orco en komikleri zeki ihiç komik değil bence

  42. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    bence pis yedili den orco en komığı zeki ihiç komik değil ya

  43. şuheda - 3 sene önce demiş ki:

    ya gülcicek cok güzel bir kız bide neşe de güzel.

  44. günçicek - 3 sene önce demiş ki:

    paşa niye aldattın elçinle

  45. bayrampaşalı - 3 sene önce demiş ki:

    mert sıkıntı yok sakin

  46. orço - 3 sene önce demiş ki:

    2 o ile orço kamiller

  47. burak - 3 sene önce demiş ki:

    haklısın tarkan kardeşim.

  48. CİM BOM - 3 sene önce demiş ki:

    aranızda ÜLKER PİS YEDİLİ sevmeyen var mı?

  49. zeynep duran, - 3 sene önce demiş ki:

    merhaba ben zeynep dizide engüzel ve birbirine
    yekışan çift cimbom paşa veya gülçiçek ve güney.
    eğer bunu orço iki o ile okuyorsa kendine dizide
    biraz daha akıllı olmasını istiyorum. orçuna salak
    olduğunu söylemek istiyorum.

  50. cimbom - 3 sene önce demiş ki:

    güney ben sana aşığim bence 1,2,3 sene sonra
    evlenelim. çooook istiyorum.

    aşkım dudaktan öpüyorum

  51. Ali Fuat - 3 sene önce demiş ki:

    manyak bi bölümdü deli doluydu çook güszelll

  52. kardelen - 3 sene önce demiş ki:

    Gülçiçek değil sayın ZEYNEP DURAN daha ismini bilmiyorsunuz şimdi gelmiş dizi hakkında vik vik yapıyosunuz…

  53. CİM BOM - 3 sene önce demiş ki:

    ZEYNEP DURAN dur bence durduğn yerde sen .daha bilmdn anlamadan yorm yazmışşın bi kere paşa ve cimbom ve güney ve günçiçek aynı kişi bilmem anlatabldm mi o salak dediğin orço da rol gereği herhalde yani.anormel misin kızm sn son olarak da gülçiçek değil GÜNÇİÇEK die yazılır…….

  54. GÜNÇİÇEK - 3 sene önce demiş ki:

    Zeynep Duran bence de durduğun yerde dur.Safça şeyler yazmışsın eleştirmen gibi yorum yapmaya çalışıyosun.Fakat bunu da yapamıyorsun.Gülçiçek değil Günçiçek dir o bunu da böyle bil.

  55. günçiçek - 3 sene önce demiş ki:

    bu bölümü buradan izlemeyin daha devamıda var ama bu yarısında bırakıyor. bu arada ben dilkopatı salçayı günçiçeği paşayı pisiyi orçoyu 2 o ile karabiberi alisi trafoyu elçini ve son olarakta zekiyi çok seviyorum ama furkan canburgeri hiç sevmiyorum. :) :D <3

  56. CİM BOM - 3 sene önce demiş ki:

    sağol kardeşim yha bnm dilmdn anlayan biri çıktı sonunda…

  57. cemre - 3 sene önce demiş ki:

    hani orda zeki nasıl diyince neşe sanane diyiyo o çok komik :D

  58. eda - 3 sene önce demiş ki:

    ya bayılıyorum pis yediliye

  59. hilal - 3 sene önce demiş ki:

    bencede zeynep sen dduurr, bikere orco bile senden akılı ,cim bom ,karabiber,salça sizleriçokk sewiyorum ya hastanızım sizin filminiz yüzünden annemle kawga ediyorum her çarşamba ama ”tırnak içinde söylüyorum” , ” emege saygı çook güzel bir film hiç bitmez inşallah” <3 <3 <3 <3

  60. CİM BOM - 3 sene önce demiş ki:

    yhaa televzyondan yetinemiyrm sizi kanlı canlı göreblsm bir de

  61. dilek - 3 sene önce demiş ki:

    çok gü<el bir bölüm neşe nin ağladamığı yerde bnde ağlıcaktım

  62. trafo - 3 sene önce demiş ki:

    orçaya bayılıyorum

  63. gizem - 3 sene önce demiş ki:

    keşke salçayla can ayrılmasalardı yaa!!!!!!!!!!!

  64. CİM BOM - 3 sene önce demiş ki:

    ağlasaydn DİLEK

  65. göztepeli35 - 3 sene önce demiş ki:

    nedense herkes benibayrampaşalıya benzetiyor ama ben göztepeliyim

  66. zeynep - 3 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir bölümdü

  67. eylül - 3 sene önce demiş ki:

    pis yediliyi çok seviyorum

  68. GİZEM - 3 sene önce demiş ki:

    SÜPERRR YAAAA BENCE AMA MERAK EDİYOM ÖBÜR BÖLÜMLERİ

  69. EDA ECE - 3 sene önce demiş ki:

    meraba arkadaşlar merabalar ben eda ama pis yedilide olarak bana cimbom diyin ben galatasaraylıyım gerçektede çünkü cimbaylar size dedim bunu

  70. kadir doğulu - 3 sene önce demiş ki:

    meraba arkadaşlar meraba eda naber iyimisin

  71. kadir doğulu - 3 sene önce demiş ki:

    meraba arkadaşlar meraba eda naber iyimisin napıyon

  72. kadir doğulu - 3 sene önce demiş ki:

    naber eda napıyon meraba arkadaşlar ben kadir yani bayram paşalı

  73. kadir doğulu - 3 sene önce demiş ki:

    meraba eda cnm naber iyimisin

  74. kadir doğulu - 3 sene önce demiş ki:

    naber eda ece iyimisin tivitiri açSANA KONUŞALIM

  75. can aligürgüç - 3 sene önce demiş ki:

    Başka diziler var mı?

  76. elif - 3 sene önce demiş ki:

    çk gzl bir flm herkeze tavsiye ederim:)

  77. melek sezgin - 3 sene önce demiş ki:

    bu akşamki bölümünde gülcan mertten ayrılıyo furkan elçine inek diyo

  78. gizem - 3 sene önce demiş ki:

    evet çok komik bir flim

  79. gizem - 3 sene önce demiş ki:

    melek konuşalım mı

  80. gizem - 3 sene önce demiş ki:

    kapatıyorum

  81. deli amedli - 3 sene önce demiş ki:

    güneyle cimbom bir birine çok yakışıyor

  82. yağmur - 3 sene önce demiş ki:

    valla çok güzel ya yapanların ellerine sağlık

  83. edanur - 3 sene önce demiş ki:

    bence bu film çok ama çok güzel değilmi arkadaşlar

  84. edanur - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu pis yediliyi hiç kaçırmadan izlerim

  85. edanur - 3 sene önce demiş ki:

    meraba arkadaşlar bence içinden orço çok komik

  86. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    ben şahin vs doğancıyım

  87. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    ben yusuf kurtar ben şahin ci ve doğancıyım

  88. halit eren - 3 sene önce demiş ki:

    ya ben bunu izlemedim ama bana bunu anlata bilir mş ?

  89. irem - 3 sene önce demiş ki:

    ben pis yediliyi çok seviyorum hepsini 100 kez izlesem sıkılmam

  90. fatma - 3 sene önce demiş ki:

    piz yetili çok seviyorum final olusa oları t

  91. güney - 3 sene önce demiş ki:

    pis yedili en sevdiğim dizi
    yarınki bölümü kaçırmamalıyım
    acaba gülçiçeğe ne oluyor,
    çok heyecanlı

  92. alev - 2 sene önce demiş ki:

    ya daha doluyo ve çok heycanlıyım nasıl bir bölüm

Pis Yedili 51.Bölüm izle