Sitemizde şuan toplam 8750 film bulunmaktadır.

Pis Yedili 47.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Pis Yedili 47.Bölüm tek parça izlePis Yedili 47.Bölüm izle, Pis yedili dizisinin 47.bölüm 21 kasım 2012 çarşamba tarihli yayını. Pis Yedili 47.Bölüm seyret, pis yedili 21 kasım, pis yedili son bölümü bedava izle, pis yedili yeni bölümü canlı izle, pis yedili dizisi 47.bölümü ücretsiz izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Pis Yedili 47.Bölüm izle” filminde 144 Yorum bulunuyor.
  1. AYTAC - 3 sene önce demiş ki:

    Berfin bunu sana yaziyorum. sen elcinin yasadiqlarini yasasaydin eminim daha otu lurdun. cimboma nefret ediyorum.

  2. ruya - 3 sene önce demiş ki:

    cala sen bitanesin amma bisey yazmamissin CIMBOMA nefret ediyorum

  3. RUYA - 3 sene önce demiş ki:

    CIMBOM SANA NEFRET EDIYORUM ELCINI SEVIYORUM. ELCINE NEFRET ETMEK TAMBI SALAKLIK

  4. GIZEM - 3 sene önce demiş ki:

    CIMBAYMISIN NESIN .Hep varoslar zenginlere tiki diyorlar bence once kendi varosluklarina baksinlar bence sende bi varossun

  5. zuma - 3 sene önce demiş ki:

    canin araniza gelmesine cok mutlu oldum

  6. zuma - 3 sene önce demiş ki:

    bayrampasaliya ve trafoya selam

  7. CEREN - 3 sene önce demiş ki:

    PİS YEDİLİYİ ÇoooooooK SeViyoRuM SüpeR

  8. esma - 3 sene önce demiş ki:

    PİS YEDİLİ ÇOK GÜZEL YHA en çok canla neşe çiftini çok seviyorum

  9. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    Bence Can Hepsindende Yakışıklı Orçoo HariÇ:):):):)

  10. CaNeR - 3 sene önce demiş ki:

    HER ÇaRşAmBa GüNü iZliYoRuM ..

  11. kader - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi orço olmasa bence bu filmin tadı çıkmaz

  12. efe - 3 sene önce demiş ki:

    orçonun küfür sahnesi süperdiya on numaraydı kadş

  13. esma - 3 sene önce demiş ki:

    pis yedili çok güzel orço ile tırafo cimbom paşa pisi salça can kara biber olmasa izlemem haa neyse
    pis yediliden hangisisin i yaptım kara biber oldu bende kavgacıyım da baybay

  14. melis çetin - 3 sene önce demiş ki:

    HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM BEN BU DİZİYİ ÇOK SEVİYORUM OYUNCULARLA TANIŞMAK İSTERİM

  15. orço - 3 sene önce demiş ki:

    hepinize tekürler çocklarrr

    kaaamiilerrrr

  16. OrCo - 3 sene önce demiş ki:

    orco orco yinede orco ….. heal olsun be kardesim orcoya…

  17. ece - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu diziyi çok sewiyorum ama bi kusuru gibi war sanki sözde waroş,fakir denilenler sanki zenginler kadar güzel giyiniyooo hele hele cimbom dügünlerde falan ama sözde waroş.benim bildigim fakirler demeyimde muhtaç ,insanlar üstüne başına zar zor bulup giyeler ama bunlardaha başka.aralarında para topluyorlarbu iyi bişi arkadaşlıkta ama her birinin cebinden (100)TL çıkıyor eger yanlışım warsa düzeltin ARKADAŞLAR…

  18. BÜŞRA - 3 sene önce demiş ki:

    yhaaa aslında güzel bir dizi ama (ECE),nin dedigi gibi genelde yoksul insanlar zar zor bulur ama bunları bilmesek hakikatten kolej çocukları sanarız ama bunun bi dizi oldugunu düşünürsek güzel biii dizi nasıl her güzeln bi kusu war dizilerdede olur böle şeyler izlemeyen izlemesin zorla da ,izleyen yok HNYY yanii dedigin gibi (ECE)gariplişkler war ama olacak o kadar seninde bi kusurun wardır ARKADAŞIMMM…:) : ) : )

  19. süleyman - 3 sene önce demiş ki:

    valla süper bi dizi bu diziyi severek vede gülerek izliyorum

  20. dilek - 3 sene önce demiş ki:

    bence elçin pis yediliden çıkmalı çıkmasa cimbom onu öldürece

  21. güncicek cimbom - 3 sene önce demiş ki:

    orco sen baya doluymussun kardesim =D

  22. ELÇİN - 3 sene önce demiş ki:

    elçin ve dilkopata bayılıyorum

    ‘ TIRNAK İÇİNDE DİYORUM SÜPERLER’

  23. emre - 3 sene önce demiş ki:

    kamiller pis 7 +1 pis 8 olduk 7 fakir 1zengin artık poaralarını yiyelim

  24. emre - 3 sene önce demiş ki:

    bb iyi günler orço iyi dizi çıkar adam o adam herkesin parasını yeme kardeşim helellık al kardeşim

  25. sıla - 3 sene önce demiş ki:

    bu bölüm cok guzel cimbom ve güney le cok güzel yakışıyor

  26. çağlar - 3 sene önce demiş ki:

    tırnak içinde söylüyorum valla süper diyorum hahah

  27. deniz - 3 sene önce demiş ki:

    ya elçine bu yapılırmı ya.. en sevdigim oyuncu onuda cok üzüyorlar ulen yönetmen delirtmeyin beni üzmeyin len kızı..

  28. aylin - 3 sene önce demiş ki:

    çok gzel bi dizi yaaa hele hele paşa ile cimbom çoook yakışıyolar..

  29. aylin - 3 sene önce demiş ki:

    bayılıyorummm…………..

  30. CİMBOM - 3 sene önce demiş ki:

    PİS ELÇİN NEFRET EDİOM O KIZDAN YOLDA GÖRSEM SAÇINI BAŞINI YOLCAM

  31. azeri qizi - 3 sene önce demiş ki:

    bende ekcine nefret ediyorum

  32. azeri kizi - 3 sene önce demiş ki:

    CIMBOMU TESDIQLIYIREM bende elcine nefret ediyorum.Ama diziye degil.

  33. nur - 3 sene önce demiş ki:

    biz cimboma günçiçek değil gülçiçek diyoruz özür dileriz :((

  34. sinem - 3 sene önce demiş ki:

    ece arkadaşımız bir yorum yapmış sözde onlar varoşlar nasıl cimbom felan güzel giyiniyor,ceplerinden hep 100 tl felan çıkıyor demişş..aynen ya onlar bide fakir ollcaklar nasıl cimbom düğünlerde süper giyiniyor,herzamanda ceplerinden çok para çıkıyor ya anlamadım bu işten!!!bide bu dizide hep cimbay furel gibi çiftler araısnda güzel şeyler oluyor!!ben trafkarcıyım valla!ama hiç bir halt olduğu yok ya,trafkarcılar,trafgülcüler,ha biaradada damla merte aşıktı biaralar neolduda hemen soğudu ondan yani anlmaış değilim mert için ölürüm diyodu!!!gerçekten dizide çok salakça şeyler oluyor ya bazen hatta herzaman ya!!!yani herkes cimbaycı olmicak ya !!keşke mert sevili sevseydide onlar çok yakışırdı!!yada eski gülcan gitmeseydi keşke bu gülcan güzel değil ya,çok çocukça mertle hiç yakışmıyorlar!!!ya eski gülcan(yeşim tomay)ı istiyoruz yada trafo karabibere aşık olsun(çok zor ama bi ümit işte.).yılbaşı bölümünde trafkarlı bölümler istiyorummmmmm

  35. tolga karacan - 3 sene önce demiş ki:

    noldu kıskandınızmı kamillerrrrrrrr orço çok süpersin her hafta sizi izliyorum

  36. tolga karacan - 3 sene önce demiş ki:

    alissssssss kalimero kalimero değil orçocum kalimera kalimera tırnak içinde söylüyorum hepiniz çok güzel oynuyorsunuz bu arada gülçiçek ve elçinde ikiside çok güzellerrrrrrrrrrrr bayrampaşalıdaçok yakışıklı gülçiçek ve elçinde bayrampaşalıya çok yakışıyorlar

  37. ezgi - 3 sene önce demiş ki:

    Bence flimin tadını gülçiçek ve güneyçıkartıyo.

  38. ece - 3 sene önce demiş ki:

    bencede ezgi doğru söylüyo.Ama gülçiçikte ayrı bir güzellik var.En sevdiğim flim pis yedili canişkolarım benim.

  39. ece - 3 sene önce demiş ki:

    can la neşe aşkı bitemez barışsınlar artık yaaa can sanki neşeyi takmıyo hep furkan yüzünden oldu inş barışırlar yönetmen duy sesimizi

  40. pelin - 3 sene önce demiş ki:

    pis yedilide en çok istediğim şey neşe ile canın barışması artık kısmet

  41. büşra baş - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ya ama gül çicekmi günçicekmi bilmiyorum…………………….

  42. yağmur - 3 sene önce demiş ki:

    ben neşeyle can a hayranım <3

  43. merve - 3 sene önce demiş ki:

    kız ezgi çok doğru söylüyorsun.Ben burada günçiçek’i çok beğeniyorum ben burada günçiçekğim çok tatlı yaaaaaaaaaaaa bebek gibi cilti var

  44. Akgül - 3 sene önce demiş ki:

    cimbomun güzelliği hep bunlar

Pis Yedili 47.Bölüm izle