Sitemizde şuan toplam 8756 film bulunmaktadır.

Nizama Adanmış Ruhlar 48.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Nizama Adanmış Ruhlar 48.Bölüm tek parça izleNizama Adanmış Ruhlar ekip 1 48.Bölüm izle, Nizama adanmış ruhlar ekip 1 dizisinin 48.bölüm 31 aralık 2013 salı tarihli yayını. Nizama adanmış ruhlar son bölümü ücretsiz izle, nizama adanmış ruhlar yeni bölümü kaliteli izle, nizama adanmış ruhlar dizisi 48.bölümü tek parça izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Nizama Adanmış Ruhlar 48.Bölüm izle” filminde 24 Yorum bulunuyor.
  1. küçük ömer - 2 sene önce demiş ki:

    akif abi ben seniçok severim benim adım ömer yönten bilgisiyara duyuruyorum herkez izlesin

  2. ali - 2 sene önce demiş ki:

    super dizi yalniz birde hemen atasaniz yuklme gec oluyor

  3. Ramazan... - 2 sene önce demiş ki:

    o bakımdan…molla ölüyor birşey yapın…ölmesin
    ne yaptın ayşegül oldumu şimdi… :(

  4. AZE - 2 sene önce demiş ki:

    Akif abi sizi cok seviyorum cook

  5. Emirhan kuyruk - 2 sene önce demiş ki:

    helalbe akif sana

  6. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    ayşegül sen akife hava atacağına senin sevgini kazanmak için vatanını satan o başkanının oyununu ortaya çıkar hiç düşündünmü otobüste asker olmadığonı kim haber verdi hainlere ve operasyonda size kim yardım etti hani başkanın

  7. fatih - 2 sene önce demiş ki:

    bnde katılıyorum ali kardeş böyle dizi böylesine verimsiz bir sitede yayımlanıyo ayıptır ya biraz alt yapı çalışması yapın oluyomu böyle ya yuh be kardeşim yüklenirken ayrı bekliyoruz açılıyo donunca ayrı bekliyoruz nasıl bi altyapınız var anlamadım gitti.

  8. ismail - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  9. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    akif abi benseni tüm ekipi çok seviyorum tek bölümünüzü kaçırmam

  10. uğur - 2 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi ya

  11. aşkın - 2 sene önce demiş ki:

    niye açmıyor ya

  12. hakan - 2 sene önce demiş ki:

    bu baskan varya onu oriya baskan koyanin ben ya akifsiz o ekip hic birsey degil

  13. pusat - 2 sene önce demiş ki:

    akif abiyi çok seviyorum ona hayranım hangi diziye girse o dizi harika oluyor…

  14. yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    akif abi nasıl filmin en iyisi sensin ya bende olmak istiyorum adım yusuf

  15. Yaren - 2 sene önce demiş ki:

    Dizi çok güzel ama İlker çıkarsa bir daha izleyemem lütfen çıkmasın :) fragmanda yaralandığı görülüyor çıkmasın

  16. ramazan - 2 sene önce demiş ki:

    ark . ben fılmı ızleyemıyorum fılm donuyor bır yerde kalıyor neden dondugu konusunda bı bılgınz varmı ?

  17. ali zobalı - 2 sene önce demiş ki:

    hepiniz çok iyisiniz filminizi kaçırmam adamlarım hepiniz fakat en çok istavrit ve reis i, seviyom

  18. ALi Metin - 2 sene önce demiş ki:

    Dizi çok güzel akif abi harikasın ” ama Lütfen Reis öLmesim Ayşegül sonradan çok pişman olur…

  19. bayram - 2 sene önce demiş ki:

    akif abinin oldugu fılim izlenmezmi arkadaşlar sahsen otobüs cüyüm yolda kaçırdıgım zaman bıle netten takıp edıyorum izlemekten gurur duyuyorum dıyer akkadaşlar da harika ….

  20. Emirhan kuyruk - 2 sene önce demiş ki:

    akifin abinin oldugu her f
    ilim izlemmezmi

  21. musa - 2 sene önce demiş ki:

    çok iyi oynadılar bu hafta

  22. musa - 2 sene önce demiş ki:

    valaha balta ve reis çok seviyorum bu hafta

  23. musa - 2 sene önce demiş ki:

    inanın

  24. Yusuf Can Çeperli - 2 sene önce demiş ki:

    ya admın her fılımde boyle 20dklerde reklam cıkıo reklamı gecınce fılım baştan başlıyo bişey yapın suna ya

Nizama Adanmış Ruhlar 48.Bölüm izle