Sitemizde şuan toplam 8742 film bulunmaktadır.

Nizama Adanmış Ruhlar 21.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Nizama Adanmış Ruhlar 21.Bölüm tek parça izleNizama Adanmış Ruhlar ekip 1 21.Bölüm izle, Nizama adanmış ruhlar ekip 1 dizisinin 21.bölüm 2 nisan 2013 salı tarihli yayını. Nizama adanmış ruhlar son bölümü canlı izle, nizama adanmış ruhlar yeni bölümü full izle, nizama adanmış ruhlar dizisi 21.bölümü tek parça izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Nizama Adanmış Ruhlar 21.Bölüm izle” filminde 14 Yorum bulunuyor.
  1. hatice - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi her yeni bölümünü sabırsızlıkla bekliyom ama birşey dicem elf le akif sahneleri çok olsun ve son iki bölümdür kısa sürüyo dizi lütfen çok sürsün ayrıca elif çok güçlü bir kız olsun her başı sıkıştıgında yardım almasın biraz ben burdayım desin ve elife aşık olaca bir yakışıklı katılsın ekibe akifte onu kıskansın ve ayrıca başka saçma sapan yorumlara bakarak bitirmeye kalkmayın çünkü bu dizi tutuldu bana göre öyle tabi işi fazla derin devlete sokmasanız iyi

  2. hatice - 3 sene önce demiş ki:

    lütfen bu diziyi hemen bitirmeyin dizide hiç gönül işlerine önem verilmiyo gibi tamam dizinin adi nizama adanmış ruhlar ekip 1 ama azda gönül işi olsun elf biraz pısırıkduruyo sanki hep akifin peşinde dolanıp duruyo tamam seviyo ama akif bitti diyo o hala çoçugun göçzünün içine bakıyo biraz umursamasa kendini agırdan satsa yıne yönetmen bilir ama benim yorumum bu bi izleyici olarak bence ekipe yeni birisi girsin ama bunun karşılıgında kimse çıkmasın bu yeni giren kişi elife aşık olsun akifde bunu fark etsin sonra hata yaptıgını anlasın o elife aşik olan kişiyle akif arasında bi rekabet olsun akif yeniden elifi kazanmmaya başlasın lütfen ekip 1 yönetmeni yorumu mu inşallah okur ve bunun gibi şeyler yaparsınız karışmak gbi olmasın tabikide siz daha iyi bilirsiniz ama bende izleyicigim bölle olursa daha çok beyenilr

  3. cuneyt - 3 sene önce demiş ki:

    mahşallah hep oynasın çok seviyorum ben bu filimi sakın çıkarmayın lütfen çok beyendim ben harika bişey bişeyt allah utandırmasın bozdurmasın inşallah böyle devam eder

  4. memduh - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel dizi begenerek ızlıyorum bende boyle fılmde oynamayı o kadar çok ısterdım kı bı vatan sever olarak tşk. ler boyle dızı yaptığınız için

  5. emin - 3 sene önce demiş ki:

    çok saçma çekim konuşmlar oyunculuk beş para etmez :D

  6. elifakkaya - 3 sene önce demiş ki:

    süper muhteşem…..dizide geçen allah kelamı yeter

  7. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel dizi begenerek ızlıyorum bende boyle fılmde oynamayı o kadar çok ısterdım kı bı vatan sever olarak tşk. ler boyle dızı yaptığınız için çok tşrkl ben bunda gerçekten oynamk istiyorum

  8. ali - 3 sene önce demiş ki:

    Gercekten güzel bir filim bende oynak isterim

  9. lale - 3 sene önce demiş ki:

    yaa hep akifin peşinden elif koşuyo biraz da elifin peşinden akif koşsun

  10. tarik - 3 sene önce demiş ki:

    bence guzel bir dizi ben cok begendim ve tavsiye ederim

  11. Shox012 - 3 sene önce demiş ki:

    diziyi biraz efekyiwni yapin kardeshlar biraz kanlar gorunmiyo ya typki hindi filmlar gibi ya nedan (( biraz kanli dowushleri biraz gerchekci olsun ya bandan bir yabanci dewlet adami olarak tawsiye ))

  12. osman - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi inş bitmez salı günlerini sabırsızlıkla bekliyorum flim için

  13. Dilek - 3 sene önce demiş ki:

    Süper dizi salı akşamını sabırsızlıkla bekliyorum inşallah çok uzun sürer.

  14. ali - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi adanalı ve arka sokaklardan daha güzel

Nizama Adanmış Ruhlar 21.Bölüm izle