Sitemizde şuan toplam 8784 film bulunmaktadır.

Kuzey Güney 75.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2Yorum yap

Kuzey Güney 75.bölümü tek parça izleKuzey Güney 75.Bölüm izle, Kuzey güney dizisinin 75.bölüm 22 mayıs 2013 çarşamba tarihli yayını. Kuzey Güney 75.Bölüm seyret, Kuzey Güney 22 mayıs, kuzey güney son bölümü canlı izle, kuzey güney yeni bölümü donmadan izle, kuzey güney dizisi 75.bölümü kesintisiz izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kuzey Güney 75.Bölüm izle” filminde 63 Yorum bulunuyor.
  1. tehmine - 3 sene önce demiş ki:

    Cox mohtesem bir dizidir.yeni bu diziye baxdiqca hele de yer uzunde bele fedakar,vicdanli,merd insan olduguna inaniram.cox xahis edirem sonluq pis neticelenmesin.bizim heyata inamimiz qirilmasin.subut edin ki,kuzeyin timsalinda kuzey kimi merd insanlarda sonunda feraha,huzura kovusa biler.

  2. şeyhmus - 3 sene önce demiş ki:

    yesss Süperr

  3. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    Admin süpersin partlari iyi yetiştiriyon tebrikler

  4. arda - 3 sene önce demiş ki:

    admin helal olsun. .

  5. Mojittoo - 3 sene önce demiş ki:

    Admin niye 3 part gözüküyo ya

  6. admin - 3 sene önce demiş ki:

    Geliyor arkadaşlar partlar devam ediyor. Ve kısa zaman sonra 2 part full olarak güncellenecektir

  7. durmaz - 3 sene önce demiş ki:

    admin helal sana tebrik :)

  8. mert - 3 sene önce demiş ki:

    admin elini biraz hızlandırsan makbule gecer yaa bekle bekle bi şekil oldum .a

  9. erolesbah - 3 sene önce demiş ki:

    tek kelime ile süper yaaa,bir bu birde karasayı

  10. sibel - 3 sene önce demiş ki:

    Yeni Part ne zaman ekleniyor :((

  11. Ardita - 3 sene önce demiş ki:

    Admin kac zamandan sonra full part olacak ?

  12. admin - 3 sene önce demiş ki:

    2 parça olarak güncellendi. Keyifli seyirler.

  13. volkan bjk - 3 sene önce demiş ki:

    bu guneyde erol tasdan beter rol kesiyor

  14. yasin - 3 sene önce demiş ki:

    yapana hazırlayana sunana eyvallah tşkr ederiz.. beni bağlıyor bu dizi.

  15. manyax - 3 sene önce demiş ki:

    filmi dikkatli izleyenler final bölümünün 26 haziran olduğunu anlamıştır heralde…

  16. udtk - 3 sene önce demiş ki:

    admin adamsın emeğının karsılıgını alıyorsundur umarım admına zamm + primmmm :D

  17. Rauf - 3 sene önce demiş ki:

    Cemre gercekten de cok iyi oyuncu.Kuzeyi gercekden sevdiyine nerdeyse inanicam.Sanki gercek hayatda da Kivanc Tatlituga asik

  18. Serdal - 3 sene önce demiş ki:

    cok cok tesekkürler arkadas. sizler gibi insanlar sayesinde rahat dizi seyrediyoruz! :)

  19. nuray - 3 sene önce demiş ki:

    yene gec kaldim yorum yazmaqdq kuzey guney bitsede hep hayalimde kalacaq kuzey hayraniyim

  20. nuray - 3 sene önce demiş ki:

    guney delirmis cok tehlikeli yaziq barisa allah her kesi boyle insanlardan serden korusun

  21. sevinc - 3 sene önce demiş ki:

    KOMISER YAKALA ARTIQ KUZEYLERE BIR ZARAR VERMEDEN BIERDE SONU KOTU BITMESIN

  22. jhg - 3 sene önce demiş ki:

    cemreden nefret ediyorum

  23. narin - 3 sene önce demiş ki:

    aaaa hayatta yokki böyle bişeyy filimlerde olurr tehminee….

  24. NUR - 3 sene önce demiş ki:

    ADMİN SENİ SEVİYORUM :)

  25. umut - 3 sene önce demiş ki:

    Bence dört bğlüm sonra evleneceklerı gun guney cemreyı vuracak ve ole sezon finali olucakk.. :D

  26. deniz - 3 sene önce demiş ki:

    supeeeer bi dizi helede kueeey

  27. Rasad - 3 sene önce demiş ki:

    bu dizi ucun butun ekibe tasakkur ediram.cox marakli va heyacanlidir.

  28. Yunus Özdemir - 3 sene önce demiş ki:

    İnce bir detay var 26 Haziran Çarşamba…

    Yalnız o tarihte dizi final mi yapacak yoksa sezon finaline mi girecek orası tartışma konusu…

    Benim tahminimce bu dizi bitmeyecek vede öyle olduğunu biliyorum bu dizi sezon finaline girecek seneye izlemeye devam edebilirsiniz.

    iyi seyirler ;

  29. leyli - 3 sene önce demiş ki:

    lütfen lütfen final kötü olmasın evlensin kuzey cemre.

  30. Alex - 3 sene önce demiş ki:

    Admin, Australia dan selamlar..

  31. Fırat - 3 sene önce demiş ki:

    Helal admin iyi yetiştiriyon… Bu arada süper dizi tek bir bölüm bile kaçırmıyom

  32. sevgi - 3 sene önce demiş ki:

    ya çok saçma bencede cemreyi öldürmeleri gerekiyo güneyde hapise girsin zaman geçsin kuzey yeni biri ile aşk yaşasın ve final olsun:)

  33. halil - 3 sene önce demiş ki:

    26 haziran çarşamda inceyi ayıktınızmı kesin o gün final bölümü oynucak

  34. Seyirci - 3 sene önce demiş ki:

    Çok Saçma Detaylar Var Aşırıs Saçma Bir Komiser İn Ancak İzinle Açabildiği Bi Dolabı Güney Sessiz Sedasız Açıyor Ne Bu CIA FBI Vb Bişeymi Biraz Mantık Lütfen..

  35. naz - 3 sene önce demiş ki:

    sonu guzel olur insallah

  36. chen - 3 sene önce demiş ki:

    ama sacma film adam chifre falan hepsini verdi sacmalik bu kadar olur

  37. Fatih - 3 sene önce demiş ki:

    Kuzeyin poroplem demesine bitiyorum ya :)

  38. CaNaN - 3 sene önce demiş ki:

    kuzey guney gercekten mukemmel bir dizi oncelikle onu soyleyimki Kivanca ve Bugraya helal olsun ya gercekten superler super oynuyorlar Mervede iyi Cemreye nefret ediyorum bir insan bu kadarmi iyrenc olurya hem cirkin hem biliyi bile yok bu dizinin finalinde Kuzeyle cemre birlikde olamazlar hic insan kardesinin nisanlisiyla evlenirmi?hayir hemdeki cemre guneyle nisanlandi sonra barisla evlendi ne oluyo ya yuh deyirem Kuzey onun bunun artigini neyniyir cemreyle birlikde olmayacam evlenmeyecem ne oldu bes Kuzey adam biraz erkek olur ya gercekten finalde birlikde olurlarsa eyer onda bu dizi 0

  39. ThE kOp - 3 sene önce demiş ki:

    Keshke Guney Barisha diyilde Kuzeye kursaydi bu komployu Kuzey kefaletle falan kurtaramazdi 3-5 sene yatardi . neyse sonda biri olsun de evlenmesinler yoksa rezillik . bi de bu Gultene sinir oluyorum …

  40. ThE kOp - 3 sene önce demiş ki:

    26 haziran final bolumu 2 sezonluk projeydi bitiyor

  41. Günel Esedova - 3 sene önce demiş ki:

    Vallahi,söz bulamıyorum.Çook seviyorum bu diziyi.Ne kadar güzel yaratmışlar rollarını.Bir də bu dizide bir çok şeyler benim hayatıma benziyor…

  42. Günel Esedova - 3 sene önce demiş ki:

    Kıvanc ne kadar deyişik bir rol yapıyor,Aşkı-memnu dizisindeki rölünden farklı olarak.Çoook beyeniyoeum.

  43. Günel Esedova - 3 sene önce demiş ki:

    Cemreyi de,Gülten hanımı da çoook seviyorum!!!

  44. NICAT - 3 sene önce demiş ki:

    ALLAHIN SALAMI HER BIINIZIN UZEINE OLSUN. HEQIQETEN GOZEL BIR DIZIDIR ADAM BU HEFTEDEN O BIRI HEFTEYE GOZLEYENEDEK SEBRI TUKENIR .KUZEY COX GOZEL INSANDIR KAS HER KES ONUN KIMI QELBI TEMIZ OLA

  45. gökay - 3 sene önce demiş ki:

    yok böyle bir sacmalık yaa

  46. tuana - 3 sene önce demiş ki:

    merhaba ben ilk kez yazıyorum siz arkadaşların yorumlarını okuyorum kendi kendime diyorum ki biz insanlar ne kadar da kavga,döğüş,entirika seviyorsunuz.Okadar yorum okudum ama hiç biriniz sevgiden,saygıdan,aşktan bahsetmiyorsunuz herkes filmin hiç heyecanı kalmadı diyip duruyorlar kendi kendinize kuzeyle,cemreyi ya öldürüyorsunuz yada ayırıyorsunuz yani sonu hep kötü bitsin düşüncesi var.Kusuruma bakmayın ama hayat zatem çekilmez bizler birazcık mutluluk görmek istiyoruz demek istediğim her dizi biterken bazılarında mutlu son oluyor ama bazılarında olmaz en azından bu dizide bir kaç sene ileri atlatıp kuzey le cemrenin coçuklarını gösterseler onların mutlu olduklarını görmek isterim.

  47. misafir - 3 sene önce demiş ki:

    bu bölüm damgayi vuran konusma zeyneptendi koptuk orda iste tam özet halinde konustu.”eski kocasini eski nisanlisi yeni nisanlisinin abisi vurdu:-))))”valla tam yerinde konustu cemre zaten dizide bir can birde bugra kalmisti öbürlei eski nisanli,eski koca ,yeni nisanli yeni nisanlisinin eski nisanlisi offf kafamiz karisti ya cemre sen neymissin böyle ya.isin ilginc tarafi dizideki en kisa boylu en cirkin kizi .kuzey abi ya valla sen cok safsin kusura bakma ama hic aklina gelmicekmi cemrenin gecmisi abine olan aski nasilda sevmislerdi güneyle cemre ilk asklariydi cemre deli oluyordu güney icin…

  48. alp - 3 sene önce demiş ki:

    Tek kelimeyle süper.Cemreyi zaten cok begeniyorum özellikle yüzü cok güzel,kuzey zaten cok iyi oyuncu hepsi cok harika oynamislar.Kuzeyin konusmalari harika ya cok güldürüyor ailecek hepimizi.Final günü insAllah ievlenirler.Güney manyagi rahat birakirsa tabiki,adam kötülük yaptiginda zevk aliyor. kötülükte ferhattanda beter oldu.Emeginize ellerinize saglik .Hersey bi yana harika rol yapiyorsunuz.Ece yörenc duyyy sesimi ayirma sevenleri.senaryoyu güzel bitirrirsen,en azindan Annemin cenesinden kurtulucam,seyrederken bisey olcak diye Anneme korkuyorum:)

  49. özgür kara - 3 sene önce demiş ki:

    Yürü be Güney

  50. Nigar - 3 sene önce demiş ki:

    tuana kardesim cok dogru yazmissin.Tam benim kalbimden gecenleri.Cirkin olsada her kes bir insan sonucda herkesi Allah yaratti.Bende mutlu sonla bitmesini arzu ve temenni ederim.

  51. Butcher - 3 sene önce demiş ki:

    Admin süpersin tek kelimeylee adamın kareköküsün ;)

  52. moruk - 3 sene önce demiş ki:

    yürü bee kuzey

  53. John - 3 sene önce demiş ki:

    süper bölüm

  54. gülay - 3 sene önce demiş ki:

    bu diziyi bir çok defa göz yaşları içinde izledim,çünkü kendimden bir parça buldum her bölümünde…umarım cemre ile evlenirle ve mutlu sonla biter…çünkü ikiside çok bedel ödediler ve hak ettiler mutluluğu…ve bütün oyuncuların oyunculuk performanslarını ayakta alkışlıyorum….

  55. ali - 3 sene önce demiş ki:

    mütiş umarım kısasürede final olmaz

  56. elif - 3 sene önce demiş ki:

    ya güney gibileri etramda var mı çok merak ediyorum korkuyorum artık arkadaşlarımdan yakınlarımdan ))))yaa birde bu adam dört ayağının üstüne düşüyor herzaman nasılll iş bu zaten kötüler kazanıyor herzaman bari filmde iyilerin işi rast gitsinnnnn yater artıkkk

  57. melih - 3 sene önce demiş ki:

    2.part 36.dk müzik ismi nedir yardımcı olurmsunuzz???

  58. melih - 3 sene önce demiş ki:

    yanlış yazmışım özür 1.part 8.dak 35 sn deki müzik nerden bulurum bunuu yardım admin arkadaşlarr…

  59. ruşen - 3 sene önce demiş ki:

    toygar ışıklı hayat gibi

  60. ruşen - 3 sene önce demiş ki:

    bir güzel dizinin daha sonuna geliyoruz AŞK HER ZAMAN KAZANIYOR

  61. okan - 3 sene önce demiş ki:

    admın elıne saglık…

  62. HUSEYN - 3 sene önce demiş ki:

    selam

  63. emeddin - 3 sene önce demiş ki:

    yani hayatda kuzey diye birisi varmi ve boyle bi hayat yasayan kimse varmi?

Kuzey Güney 75.Bölüm izle