Sitemizde şuan toplam 8741 film bulunmaktadır.

Krem 24.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Krem 24.Bölüm tek parça izleKrem 24.Bölüm izle, Krem dizisinin 24.bölüm 10 şubat 2013 pazar tarihli final yayını. Krem 24.Bölüm seyret, krem 10 şubat, krem son bölümü bedava izle, krem yeni bölümü canlı izle, krem dizisi 24.bölümü tek parça izlesene

Alternatif;

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Krem 24.Bölüm izle” filminde 184 Yorum bulunuyor.
  1. aleyna - 3 sene önce demiş ki:

    off keşke bitmesine hem üzüldüm hem sevindim çünkü onun hiç bir bölümünü kaçırmadı ve bitince üzüldüm bir yöndende derlerimi etkilioyordu kaçırmak istemediğim için sürekli izliyodum bu yüzden ders notlarım iyi gelmedi buarada aslıyla sarpın ayrılması iyi olmuş bence yakışmıyorlardı aslıya sevindim
    sonunda mutlu son

  2. başak ve - 3 sene önce demiş ki:

    biliyo musunuz sarp aslı ya evlenme teklifi ettikten sonra vazgeçti ya ondan sonraki konuşmalarını defalarca izledim ve abartısız hüngür hüngür ağladım hemonura hem de aslı ya kızdım sarp bunların hiçbirini haketmiyo sarp aslıya deliler gibi aşık olmasına rağmen aslı sırf mutlu olsun diye ondan ayrıldı sarp adam gibi adam onu çok seviyorum ayrıca dizinin bittiğini kuzenimden duydumhemen internetten izledim her yanlız kaldığımda krem arklıma geliyor ve hüngür hüngür ağlıyorum… HOŞÇAKAL KREM SENİ SEVİYORUM

  3. havva - 3 sene önce demiş ki:

    yhaaaa tek takip ettiğim diziydi neden bitti öff yha :(((((((((((((((((((((((

  4. alice kate - 3 sene önce demiş ki:

    ya Çok guzel bi final di
    Çok sevdim zaten bu filmi cok seviyodum
    Çok teŞekkurler
    ama sarp ile ayrilmaglarina uzuldum yine de onuru kazandirmasi bu uzuntuyu sondurdu
    HOŞÇAKAL KREM SENİ SEVİYORUM

  5. beren - 3 sene önce demiş ki:

    off yaa bitmemmeliydi bu film sadece bunu izliyodum o kadar güzel bir film ki bazen ağlıyor bazen gülüyorum.birazdaha oynasaydı keşke 24, bölümde bitermi yaa …daha devam ettirsinler bncee

  6. elif - 3 sene önce demiş ki:

    ya sacma sapan diziler hep böle bıtıyooo ılkkez benı hayata bağlayan bı dızı olduguna ınandım keske tekrar baslatsanız yenı bolumlerıyle bu dızıyı :(

  7. hatice dag - 3 sene önce demiş ki:

    yaaa bare sezon final yapsalardı final olmasaydı yaa

  8. melek - 3 sene önce demiş ki:

    sacma sapan dızıler kac sene uzerıne bıtmıyo bı tane guzel bı fılm vardı onu bıtırdınız yapmayın ya

  9. zeynep - 3 sene önce demiş ki:

    yha çok güzel final
    bu filmi çok seviyorum final olmasına üzldüm
    sarpa çok üzüldüm

  10. evam - 3 sene önce demiş ki:

    bence çabuk bitti enazınzan düğünü yapsaydılar e nesine söyleseydi herkesin tepkisini gösterseydi son ra biitseydi çok kısa sürdü ve bitti

  11. gülfidan - 3 sene önce demiş ki:

    zaten böyle olmalıydı ama keşke final bu kadar çabuk bitmeseydide en sevdiğim filimi daha çok izleyebilseydim.

  12. gülfidan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bitti ama en sevdiğim filmin bu kadar çabuk bitmesine çok üzüldüm

  13. gül - 3 sene önce demiş ki:

    ya niye final oldu nede güzel bir filmdi eylenceli bu hiç iyi olmadı ama bütün ekibin emegine saglık valla çok başarılı bir final

  14. zeynep - 3 sene önce demiş ki:

    niye biriyorlasa bitsede ben bilgisiyardan izliyorum

  15. ayşe nur - 3 sene önce demiş ki:

    ben hastasıyım bitmesin şuan izliyorum

  16. beste - 3 sene önce demiş ki:

    bence bitmeseydi bu dizi ama sonu güzel bitti ve anurla aslı çok yakışıyorlar ama finalde aslıyla onur evlenseydi dah güzel olabilirdi
    ama bnce bu dizi uzun sürmeliydi
    keşke bu dizi yeni bölümleri ile yeniden başlasa ne güzel olur ama…:( :( :( :(

  17. sara - 3 sene önce demiş ki:

    cok uzuldum bitmesine…keski hic bitmeseydi.ya da ki asliyla sarp evlenseydi cok iyi olurdu.sarpla asli bir birine cok yakisiyorlardi…hmmmm

  18. nursel - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmi geri istiyoruz bu güne kadar gördğüm en güzel diziydi neden final oldu ki çok güzeldi benim sevdiğim ve takip ettiğim tek diziydi :( ailecek çok üzüldük fragmanını bile takip ediyoduk keşke geri dönse ve tekrar başlasa çok güzel olurdu yada kenan eceyle aslı yetiş aynı dizidi yer almasını istiyorum çok yakışıyolar zaten ikiside çok tatlıydı

  19. zeynep - 3 sene önce demiş ki:

    yaaa :((( neden bitti ilk defa bir dizi izlemeye basladim cabuk bitti olamazyaaa haksizlik sacma diziler yillarca sürüyor hatta artik biktiriyorlar kaliteli bizi güldüren dizilerde hemen bitiyor

  20. derya - 3 sene önce demiş ki:

    bir cok dizi gibi sacma sapam uzayip sacma sapan sonuclara varicana bence tadinda tuzunda bitmesi iyi olmus…tebrik ederim yapimcilari..

  21. hilal - 3 sene önce demiş ki:

    pazar günü bu filmi istiyorum

  22. berra - 3 sene önce demiş ki:

    saçma sapan dizileri bitirmiyolar bunu bitirdiler allahım yaa salaklar manyaklar

  23. serra - 3 sene önce demiş ki:

    yaaaa nolur bitmesin

  24. beea - 3 sene önce demiş ki:

    Tesekkurler guzel diziler icin , ama tabiiki atv kanalinda kisa keserler, veya hiç bir anlam vermeden dizinin basından, ortasından…her nasıl olursa, olsun keyifleri bilir KESIYORLAR.
    Çok yazık, ilk önce seyirciler icin, ama bizlere kim dusunsun ki ? Cok seviyordum atv kanali, ama artik bye bye atv kanali .Hayal kirikligina ugradim. Saygilar.

  25. zehra - 3 sene önce demiş ki:

    buraya yorum yapan arkadslar sızın yaş gruplarınız kac :)

  26. ela - 3 sene önce demiş ki:

    hiç güzel değil çok saçma

  27. irem - 3 sene önce demiş ki:

    inamıyorum bittiğine ilk bölümüyle son bölümü keşke bitmeseydi keşke

  28. bade bahar - 3 sene önce demiş ki:

    yaaa of naden bitti

  29. yannız çoçuk - 3 sene önce demiş ki:

    valla yaha geşke bitmeseydi bu diziyi çok seviyorum ama artık yok hayırlısı oyuncularımız ekibimiz muhteşem hatta aşık bile oldum gibi oyunculardan birine ama ayrılık işte

  30. aysegül - 3 sene önce demiş ki:

    güzel bir diziydi neden bitti ki :( devam edilseydi keske

  31. pelin - 3 sene önce demiş ki:

    yaa bitmeseydi yaa :( cok üzüldüm cok seviyordum diziyi tek izlediğim diziydi inşallah
    yakında baska dizileride yaparlar.

  32. ans - 3 sene önce demiş ki:

    yaaaa çok üzüldüm bitmesineeeee :(çok seviyordum bu diziyiiiiii devamı gelsin yaaa

  33. elif - 3 sene önce demiş ki:

    çok üzüldüm ya çok güzeldi

  34. onur - 3 sene önce demiş ki:

    krem bittiyse eczaneden recetesiz alabilirsiniz :) :) sizin yaş grubunuz kaç merak ediyorum :)

  35. leyla - 3 sene önce demiş ki:

    neden cabuk bitmeliydi cok sacma bence

  36. hilal canlı - 3 sene önce demiş ki:

    2 sevdiğim diziden biriydi
    keşke bitmeseydi ama fadik ve resul un ve annesinin ve babasının evlendiğini gorseydik çook guzel 1son olurdu . ayrıca keske onur ve aslının da evlendiklerini gorebilseydik….güzel bitti fakat bunlara uysaydı daha güzel olurdu………………

  37. didem - 3 sene önce demiş ki:

    neden bitti ya bitmeseydi izlerdim…

  38. dodo - 3 sene önce demiş ki:

    ya omaz boyle film bitmemeliydi hep boyle guzel filmler hep bitiyor bu kadar kisa olacaksa hic yapmasalardi :(

  39. ilayda - 3 sene önce demiş ki:

    ya harika bi film keşke bu ka
    dar kısa sürmeseydi

  40. inicayka - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzeldi coooooooook!kewke bitmeseydi.Azerbaycanda 90% izliyordu.

  41. damlasu - 3 sene önce demiş ki:

    onur aslı ile olarak iyi yaptı rüya güzel olabilir ama aslı kadar zeki bir kız değil onur şelaleyle olarak kötü yaptı aslı ile onur gerçek aşkın peşinden koştular unutmayın gerçek aşk bi kere gelir ççokk ggüüzzeel bir film

  42. ozik - 3 sene önce demiş ki:

    bence tum kizlar sexi dirle biride kechke benim olsaydi

  43. adını sen koy - 3 sene önce demiş ki:

    Krem Dizisinin Bitmesi Çok Kötü Oldu Ama Şimdi Sarp Aslının Sırrını Sölese Haklı Çünkü Sarp Aslıyı Gerçekten Sevmişti Ben Onurla Olmasını İstemiyordum Aslı Sarpı çok üzdü Dizide Uygun Olmıycak Yerde Bitti

  44. Hediye - 3 sene önce demiş ki:

    ben son bölümü kaç kez izledim :( ne olur tekrar devam etsin cok sevmiştim nıy kaldırdılar ki şimdi apar topar final çektiler 23bölümlük dizi mi olur yaa :(

  45. Ercan - 3 sene önce demiş ki:

    kırem filmi itmeseydi keşke kırem filmini çok seviyorum

  46. ayten - 3 sene önce demiş ki:

    SENI SEVIYORUM KREM

  47. ayça - 3 sene önce demiş ki:

    Onur aslıyı mutlu etti aslı sarpı mutsuz etti ama süperdi final ben sarpın aslıya evlenme teklifi edeceğini sandım onur etti aslı mutlu oldu

  48. marjan - 3 sene önce demiş ki:

    bance cok guzal bitti ama cok cabuk biti tibki alevalev gibi

  49. ırmak - 3 sene önce demiş ki:

    evet başlasın gene aslı ve onur bey birbirlerine çok yakıştılar keşke gerçek sevgili olsalardı

  50. esen - 3 sene önce demiş ki:

    evet bitmeseydi Irmak ğa hak variyorum

  51. zeynep - 3 sene önce demiş ki:

    bakın mesala türkün uzayla itikamı bitti bir gün bizde biteceğiz bence son bölüm için çok uygun

  52. HÜLYA - 3 sene önce demiş ki:

    bu dizi başladıgında nişanlıydım şimdi ise evlendim hamileyim çok mutluyum bu dizinin bitmesini hiç istemezdim ama ilk defa bir dizi istedigim sonlarla bitti yani uzatıp saçmalanıcagına kısa olup tadında kalması çok güzel oldu

  53. mehtap - 3 sene önce demiş ki:

    onuru hiç sevmiyorum aslı onun neyini sevmişse artık

  54. sevgi cereen ersoy - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bitmeseydi takip edicektim fragmanlara baka biliyorum

  55. sevgi cereen ersoy - 3 sene önce demiş ki:

    çokgüzel pelinle faruğun çocuklarıyla nasıl yaşayacak, aslıyla onur nasıl
    olacak, bunlarıda görseydik keşke yarım yamalak bıraktınız filmi yaaaaaaaa of of of!!!

  56. sevgi - 3 sene önce demiş ki:

    ne oldu da bitirdiler diziyi tekbir dizivardı gülümseyerek izlediğimiz onuda anlamsızca bitirdiler yerine hep piskopatik diziler geliyor bıktım öyle dizilerden hep zaten aksiyon mafya içerikli diziler tutuluyor bizim milletimiz ne kadar meraklıymış depresif dizileri izlemeye anlamadım gtti yazık oldu oyuncuların emeğine ayşen grudaya yazık oldu çokta güzel oynuyordu

  57. bilki - 3 sene önce demiş ki:

    bitti ama bitmemeliydi çünkü çok guzeldi aslının istediği oldu onura kavuştu ama sarpa çok üzüldüm yazık oldu çocuğa fadikle resulada mutlu hayatlar :)

  58. SEVİM SEVİÇ - 3 sene önce demiş ki:

    ÇÜNKÜ ÇOK GÜZELDİ AMA BİR GÜZEL ÇOK :) AMA ÇOK GÜZELDİ AMA SARP ÜZÜLEDÜ
    ONUR DA SEVİNDİ AMA ASLIYI MILMAM BEN
    İYİ ŞANSLAR SİZE ????????????????????

  59. zfasrqrqrwra5r - 3 sene önce demiş ki:

    cok kotuydu zaten geriler

  60. ekin - 3 sene önce demiş ki:

    aslında sonu güzeldi ama en çok sarpa üzüldüm mesela devamı olabilirdi naparlardı bilmem ama çok güzeldi

  61. Elnure - 3 sene önce demiş ki:

    ya ben bu diziyi cok seviyordum

  62. Elnure - 3 sene önce demiş ki:

    fatoş superdi yaaaa

  63. yağmur - 3 sene önce demiş ki:

    çok süper ya :D

  64. yağmur - 3 sene önce demiş ki:

    süper bu diizi hayranım

  65. yağmur - 3 sene önce demiş ki:

    bitti ama bitmeseydi zvkle izlyrmm :D

  66. ceren - 3 sene önce demiş ki:

    ama ben bu diziyi bir az seviyosum alev alevi hep takip ederek izliyodum ama bitti keşke bitmeseydi of ya yeter yayınlasınlar lütfen

  67. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    guzel dizi

  68. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    guzel diziydi niye final olduku ben hic anlamadim

  69. ceren - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu filmi cok sevmisdim ama karisikdi.Sonnuncu filimini izledim ve cok aladim

  70. burcu - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film.çok seviyorum neden bitti yaaaa

  71. şevval - 3 sene önce demiş ki:

    ne den filim bitti ben flimi seviyodum

  72. sema - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir flmdi bitmesini hiç istemiyordum bittiği içinde çok üzgünüm en sevdiğim flmdi

  73. ibtahim - 3 sene önce demiş ki:

    bu filim tekrar başlasın

  74. sevgi - 3 sene önce demiş ki:

    niye bitirdiler yaaaaaaaaaaaaa sadece bu dizi için gece yarısına kadar bekleyip sabah okula gec kalıyodum annemle bile kavga ettim eger bu yazıları okuyolarsa sesimize kulak versinler bu kadar da hakkımız olsun yaaaaaaaaaaaa
    aslıyada bayılıyorum annemle bi fotosu var onu çoook seviyorum

  75. helin - 3 sene önce demiş ki:

    krem dizisi çok güzel ve aslı onura aşık

  76. melis - 3 sene önce demiş ki:

    ne finalmiş yaaa bi bitmedi

  77. irem - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi

  78. berna - 2 sene önce demiş ki:

    ya acayip güzeldi devamı olabilirdi

  79. aysun - 2 sene önce demiş ki:

    ben de cok seviyordum bu diziyi. keske bitmeseydi. keske

  80. NeRmIn - 2 sene önce demiş ki:

    eladi ela

  81. NeRmIn - 2 sene önce demiş ki:

    cox guzeldi amma tez bitdiyine uzuldum

  82. Elif - 2 sene önce demiş ki:

    bana çok güzel gelen diziler çok cabuk bitio keşke bi 100 bolum daha surseydi

  83. Zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    Gerçekten çok güzel bi dizi ya keşke hiç bitmese…tam da güzel dizileri yayından kaldırıyorlar

  84. GİZEM - 1 sene önce demiş ki:

    okadar güzel bir flımkı sanki içinde gibiyim

Krem 24.Bölüm izle