Sitemizde şuan toplam 8765 film bulunmaktadır.

Kayıp Şehir 4.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Kayıp Şehir 4.Bölüm tek parça izleKayıp Şehir 4.Bölüm izle, Kayıp şehir dizisinin 4.bölüm 5 ekim 2012 cuma tarihli yayını. Kayıp Şehir 4.Bölüm seyret, kayıp şehir 5 ekim, kayıp şehir son bölümü ücretsiz izle, kayıp şehir yeni bölümü donmadan izle, kayıp şehir dizisi 4.bölümü full izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Kayıp Şehir 4.Bölüm izle” filminde 66 Yorum bulunuyor.
  1. hakan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  2. ali - 3 sene önce demiş ki:

    aysel irfan zehra çok güzel

  3. turgut - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel bi dizi işlh hiç bitmez

  4. angaralı - 3 sene önce demiş ki:

    müthiş bir dizi yanlız saati biraz daha erken olsa çok güzel olur

  5. nuri - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzell :D

  6. remziye - 3 sene önce demiş ki:

    qerçekten çok qüzel bi dizi normalde hiç dizi seyretmezdim ama bu dizi qerçekten çok anlamlı we izlenilebilir oyuncular zaten mükemmel teşekkürler :)

  7. Murat . kuri . - 3 sene önce demiş ki:

    ya bıtıyom ben bu dızıye basarıların dewamını dilerim adım sanada helal olsun. .

  8. G.BAYINDIR - 3 sene önce demiş ki:

    10 NUMARA DİZİ BİZE KAYIP ŞEHİR DE TRABZON…..

  9. muhammed - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filim

  10. Burak - 3 sene önce demiş ki:

    Film Suan Süper Gidiyo Acikcasi Sonrasi Nasil Olur Bilmem Simdilik 1 Saniye Bile Gozumu Kirpmadan Izliyoruz hadi hayirlisi

  11. yaren - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmin her karesi çok güzel.oyuncuları muhteşem. tekrar tekrar bakıyorum bıkmadan.bakarken bende onların içinde buluyorum kendimi.irfana annesi söylemeliydi aslında,karaı o vermeliydi.onlar jötü konuştu ama yinede insan olarak vermeli böbregini

  12. duyggguu :D - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmel yaa işallah bitmez :)

  13. samet - 3 sene önce demiş ki:

    Cok guzel dızı :D

  14. selim - 3 sene önce demiş ki:

    filim cok güzel ama donuyor hep neden donma yapar böylee

  15. AYŞE - 3 sene önce demiş ki:

    harika ötesi bi dizi sanki her bi bölüm degil sinema film izler gibi

  16. AYŞE - 3 sene önce demiş ki:

    oyuncu kadrosuda müthiş kadir yani nik çook yakışıyor bu diziye

  17. MUHAMMET_ - 3 sene önce demiş ki:

    DİZİ MÜKAMMEL SÜPER SÜPER SÜPERRRR

  18. eylem - 3 sene önce demiş ki:

    harıka bır fılm

  19. eylem - 3 sene önce demiş ki:

    super bır fılm saatı gercekten cok gec

  20. burak - 3 sene önce demiş ki:

    harikaa birr dizi bu yaaaa tavsiye ederimmmmm

  21. ayten - 3 sene önce demiş ki:

    işte Türk annesi fedakar, cefakar, çilekeş ve evlatlarına kol kanat geren. entika hileden gına geldi. senaryosundan aktris aktör ve tüm emeği geçenleri canı gönülden kutluyorum.bu diz erken saatte yayınlanmalı

  22. umut - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmel bir dizi ya her hafta izliyorum bide şu irfan futbola başlayaydı süper olurduda

  23. Gül - 3 sene önce demiş ki:

    Şu anda yayınlanan en iyi dizi fakat saati çok geç umarım değiştirilir .

  24. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    bu diziyi gerçekten severek izliyorum çünkü dizi beni sarıyo ya beğeniyorum

  25. derya_kadir - 3 sene önce demiş ki:

    mükemmel ötesinde inş. hiç bitmez hem tv den izliyorum ertesi gün tekrarını internetten :))
    irfan kadir ve aysel harikalarrr

  26. ali - 3 sene önce demiş ki:

    süper hastasıyım bu dizinin

  27. ali - 3 sene önce demiş ki:

    aysel irfan on numara

  28. kayıp - 3 sene önce demiş ki:

    Bize her yer trabzon değil. Kayıplar şehri burası… Çok özenli tasarlanmış tebrikler

  29. kamil güldalı - 3 sene önce demiş ki:

    bu dizi bnce tam izlenilecek bi dizi. warlık,yokluk aşk herşey war bu dizide.

  30. engin - 3 sene önce demiş ki:

    yasamın ıcınden olunca herkes buluyo kendını kaybettıgı bı yerde,holdınler pahalı arabalar ne iş yaptıgı bellı olmayan iş adamları mafyalar kırdı doktuler cınayetler bırı dıgerının karısıyla gerıyo halkı senden uzak yabancı ve yalancı hersey.bu dızıde halk var yasamın kendısı var,inşlh bozmazlar izlemeye deger

  31. mert - 3 sene önce demiş ki:

    flim cok güzel en güzeli hakan bence

  32. sibel - 3 sene önce demiş ki:

    aysel tıpkı ben hayat bana yazmış

  33. atakan - 3 sene önce demiş ki:

    bu dizi ba
    na göre muthiş bir dizi özel bir dizi bencede bize her yer trabzob ayselle irfanda cok yakıöıyor

  34. hülya - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir dizi ya bayılıyorum irfan aysel ıkılısı süper kadirde cok yakısklı

  35. isa ve irfan - 3 sene önce demiş ki:

    hiç bitmesin lütfen benim favorim İRFAN

  36. öznur - 3 sene önce demiş ki:

    arka sokaklar gibi gereksiz bir dizi yerine bu dizinin saati erkene alınsa keşke

  37. deniz - 3 sene önce demiş ki:

    ya müthiş bir dizi. oyuncular müzik konu çok iii umarım boyle devam eder.)))

  38. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    favorim irfan ve onun gibi bir futbolcu olmayı amclıyorum işallah buda arka sokaklar gibi hic bitmez :D :D

  39. Taha Boyka - 3 sene önce demiş ki:

    Bu kadar güzel bi dizi yayından kaldırılırsa çok yanlış olur…

  40. çiko - 3 sene önce demiş ki:

    dizi bomba yaa :D hersey var dızıde :D :D

  41. irfan - 3 sene önce demiş ki:

    irfan aytenle evlense çeşke yaaa ayten seni seniyorum

  42. melike - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir dizi geç başlamasa çok güzel olr aslında. bir anne bu kadar fedakar olur işte

  43. songül - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bi dizi :P

  44. duygu - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir dizi çok seviyorum aysel ne zaman ağlasa bende onunla oğlıyorum

  45. hayal - 3 sene önce demiş ki:

    Nazan Kesel Mükemmel bir anne rolü ; tebrik ederim , hayran kaldım oyunculuğunuza tbkler.. mükemmel bir dizi…

  46. kerim fatih - 3 sene önce demiş ki:

    YEDİSİNDEN 70İNE KADAR KADRO MÜKEMEMMEL FEVKİN FELAKETİ BUNDAN DAHA İYİSİ OLMAAZDI SANIRIM OYUNCULAR ROLLERİNİ ÇOK İYİ YAPIYOR KANAL D VE YAPIMCILARI TEBRİK EDERİM.

  47. ağrılıhakan - 3 sene önce demiş ki:

    uyutuluyorsunuz haberiniz yok 1 ayda 50 şehit war vatan elden gidiyor sizin uğraştıklarınıza bakın

  48. batu - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel dizi

  49. hasan - 3 sene önce demiş ki:

    hahkaden çok süper tebrikklerrrrrr başarıların devamını isterim

  50. hande - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir dizi gözümü kırpmadan izliyorumm başarılar…

  51. mehmet yavuzel - 3 sene önce demiş ki:

    BU DİZİ COK GÜZEL SAAT BİRAZ ERKEN OLSA COK GÜZEL OLURU

  52. hamit - 3 sene önce demiş ki:

    olay budur süperrrrrrrr

  53. ali - 3 sene önce demiş ki:

    HARİKA Bİ FİLİM İNŞLH HİÇ BİTMEZ(İRFAN VE AYSELE BAYILIYORUM FİLİM HİÇ BİTMESİN (MERAM GENÇLİK)

  54. serdar - 3 sene önce demiş ki:

    ARKADAŞLAR 14.52. SANİYEDE ÇALAN RAP NEDİR???

  55. apaçi hasan - 3 sene önce demiş ki:

    dünyada böyle film görülmedi

  56. apaçi hasan - 3 sene önce demiş ki:

    türliyede bölr fılm görülmedi

  57. beşiktaş - 3 sene önce demiş ki:

    bundan güzel dizi varsa bende namertim

  58. xeyal - 3 sene önce demiş ki:

    AZERİLER BU DİZİYİ ÇOK SEVİYOR TEŞEKKÜRLER HER KESE

  59. omer - 3 sene önce demiş ki:

    bayıldım…

  60. rezzan - 3 sene önce demiş ki:

    çok beğeniyorum bu dizi yi

  61. emirhan - 3 sene önce demiş ki:

    coook güzel her cuma izliyorum geceye kadar

  62. ebru melek - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi bu güne kadar izlediğim dizilerden
    bin çeker. her perşembe izliyorum size tavsiye ediyorum

  63. servet - 3 sene önce demiş ki:

    muhtesem bir dizi cok keyifli basarilar dilerem

  64. fidan hasenova - 3 sene önce demiş ki:

    COK GUZEL BIR DIZI BU GUNE KADER IZXLEDIYIM DIZILERDEN BIN CEKER

  65. müslüm - 3 sene önce demiş ki:

    kayıp şehir çok dan güzel bir dizi ama diziyi 26 bölümde yayından kaldırdırlar en iyi oynayan kadirdir bunu bilin arakadaşlar adam fahriye evcenle aşk yaşayacak bir dizide

  66. anıl - 3 sene önce demiş ki:

    dizide güzel ama çeklidiği yer çok güzel sadece onun için izlemiştim diziyi

Kayıp Şehir 4.Bölüm izle