Sitemizde şuan toplam 8788 film bulunmaktadır.

Karadayı 31.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2Yorum yap

Karadayı 31.Bölüm tek parça izleKaradayı 31.Bölüm izle, Karadayı dizisinin 31.bölüm 13 mayıs 2013 pazartesi tarihli yayını. Karadayı 31.Bölüm seyret, karadayı 13 mayıs, karadayı son bölümü kesintisiz izle, karadayı yeni bölümü ücretsiz izle, karadayı dizisi 31.bölümü full izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Karadayı 31.Bölüm izle” filminde 119 Yorum bulunuyor.
  1. ismail pazarlıoglu - 3 sene önce demiş ki:

    karadayı benim sevdigim dizi böyle güzel dizi cektiniz icin teşekürler

  2. savaş - 3 sene önce demiş ki:

    cok güzel bi dizi böyle aşk var mıkidaha şimdi ki kızların 0/0 80 nı bi iki gunluk sevıyorda yada bna denk gelmedı hep kasarlar denk geldı :) neyse cok bı dizi

  3. savaş - 3 sene önce demiş ki:

    cok güzel bir dizi kacırmayın bence :)

  4. fatmaturkeli - 3 sene önce demiş ki:

    süpersin be mahirimmm

  5. kral55 - 3 sene önce demiş ki:

    dizi yaz sezonuna kadar oyalanmasi lazim ,ezeldede öyle idi unutmayalim.yaz ayini ve ramazani insallallah hayirlisi ile gecirip uzun sonbahari ve uzun kis aylarini yine duygu ve heycanli geciririz.yönetmenden tek isteyim mahir ve feride hanim,birbirlerine dargin olarak sezona girmesinler,yeni sevdalilar icin cok zor gecer. nereden biliyorsun? (2 kör dolma yiyormus obürü otekine kizmis cift cift yiyorsun demis hayretle sormus sen nereden biliyorsun yoksa sen kör deyilisin? diye sorunca cevap ben öyle yiyorumda ondan)yani bizler orta yaslilar`”da dizi baslayali hicmi deyisme olmadi? kitap okudugumuz yok,sir desek hic yok, onun icin elestirsekte,her sahnesi hosumuza gitmesede bu dizi (karadayi) bizi anlatiyor herkez kendini görüyor ona görede elestiriyor.Almanyadan selamlar.

  6. ibrahim - 3 sene önce demiş ki:

    başlangıç güzel ama gidişat kötü

  7. Ferhad - 3 sene önce demiş ki:

    Cok guzel bir dizi. Feride rica ediyorum Mahiri incitme. Men Kenanida Berguzarida cok seviyorum.

  8. Ferhad - 3 sene önce demiş ki:

    Artiq zamani yetishib yaramaz Turqutun uzerine getmeyin.Azerbaycan Sumqayit

  9. ALPARSLAN - 3 sene önce demiş ki:

    BENCE; BU BAŞSAVCI CİNAYETİNİ VE SAVCININ PİS İŞLERİNİ ÇÖZERZE SERRANIN BANKAYA KORUMA ALTINA VERDİĞİ MEKTUP ÇÖZER.KARADAYI DİZİSİNDE TÜM EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜRLER.MAHİR KARA VE FERİDE MÜKEMMELSİNİZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  10. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    bu kadar da sacmalık olmaz bır savcı bukadarda oyun oynayamaz hıc farkına varmıyorlar hep bır adım ondenmı gıder ınsan her sey bu savcının elındemı bu kadar bence bazen sıkıyorlar ınsanı neden mahırden yana olmuyor ısler bır savcı olduruluyor ve tek suclusu nazıff bu kadarda sacma bence yanı dızının gıdısını duzeltmek lazım bence

  11. rohat - 3 sene önce demiş ki:

    saçma sapan bir filimdir

  12. salih - 3 sene önce demiş ki:

    salih deyıılım ben mahırımm mahır benım

  13. salih - 3 sene önce demiş ki:

    çok guzel fılim

  14. parcalanmis - 3 sene önce demiş ki:

    evet güzel ama artik sacma olmaya basladi yine birbirlerine yaklassinlar onlarin sevgisi beni mutlu ediyir

  15. parcalanmis - 3 sene önce demiş ki:

    keske hayatta gercek ask olsa

  16. paşa - 3 sene önce demiş ki:

    dizi gittikçe daha güzel olmaya başladı

  17. goktas - 3 sene önce demiş ki:

    kızım feride dikkat et Turgut senide yaraklıcak ananada sulanıyo zeten sonra Ayten gibi olursun ver mahire korkma

  18. VAHAP - 3 sene önce demiş ki:

    FERİDE BİTİRİYOR BENİ

  19. volkan - 3 sene önce demiş ki:

    film gün geçtikçe dahada heycanlandırıyor ama son bölümlerde aksiyon kavga sahneleri azaldı zaten filmi ilgi çeker hale getiren kavga sahneleridir mahirin babası ceza evinde posta koyuyordu kötü insanlara karşı şimdi o sahnelerde bitti lütfen film biraz canlansın

Karadayı 31.Bölüm izle