Sitemizde şuan toplam 8738 film bulunmaktadır.

Huzur Sokağı 4.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Huzur Sokağı 4.Bölüm tek parça izleHuzur Sokağı 4.Bölüm izle, Huzur Sokağı dizisinin 4.bölüm 28 eylül 2012 cuma tarihli yayını. huzur sokağı 4.Bölüm seyret, huzur sokağı 28 Eylül, huzur sokağı son bölümü kaliteli izle, Huzur Sokağı yeni bölümü indirmeden izle, Huzur Sokağı dizisi 4.bölümü donmadan izlesene

Alternatif:

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Huzur Sokağı 4.Bölüm izle” filminde 74 Yorum bulunuyor.
  1. ayça - 3 sene önce demiş ki:

    çoookkk güzel ama cuma net den tam saatinde izlemek istyoruz

  2. betül - 3 sene önce demiş ki:

    diziyi severek izliyorum üstelk böylede kapalı bir şekile gururlu gezmek bizide mutlu ediyor. ama baznde bu kadarda mı tsadüfour diyoruz . ginede güzel emeğe tşk :)

  3. Gerekli ise gerekli - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir dizi oyuncular da mükemmel…

  4. inci - 3 sene önce demiş ki:

    romanını okumuştum çok beğenmiştim dizisinin çekildiğine sevindim umarım reytingleri iyi olur da yayından kalkmaz dizi içindeki müzikler muhteşem

  5. ümran - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir diziymiş çok beğendim

  6. fatih - 3 sene önce demiş ki:

    bu gamze salağı oynamasaydı çok güzel olacaktı

  7. fatih - 3 sene önce demiş ki:

    yakışmıyor bu diziye

  8. Xanim Azeri - 3 sene önce demiş ki:

    guzel bir dizi.sabirsizlikla bekliyorum yeni bolumleri.oyunculara basarilar

  9. ibo - 3 sene önce demiş ki:

    ben çok sevdim bu dizi çok seviyorum:d

  10. ibo - 3 sene önce demiş ki:

    bende oynamak isterdim

  11. ibo - 3 sene önce demiş ki:

    ben çok onamamk isterim çok sevdim

  12. yahya unal - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel dizi çok beğendim

  13. FuLyA - 3 sene önce demiş ki:

    Dizi cok güzel oyuncularda rollerinin hakkini veriyorlar.Bu sekilde zehirlenme olaylari cok oluyor.cevreye verdigimiz kirlilik bize hastalik yapici virus olarak geri dönüyor.Yurt disinda yasiyorum,tatillerde gordugum kadariyla tr.de hala plastik,metal ve diger copler karisik olarak atiliyor.Bunlar yakilsada dogada hic bir sey kaybolmuyor.saglikli bir gelecek düsünüyorsak bu konuda duyarli olmamiz gerekiyor.Site calisanlara ve bu filme emegi gecen herkese tesekkurler.

  14. gamze - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi

  15. Murat - 3 sene önce demiş ki:

    Selam Olsub Dizide emegi Gecen Herkeze Tşk Ediyorum.. Tek kelime ile harkulade bir dizi.

    BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM TŞK.

  16. melek - 3 sene önce demiş ki:

    süper ya bayılıyorum bu diziye devam etsin ne olur..

  17. rana - 3 sene önce demiş ki:

    oyuncular rollerinin hakkını tam olarak veremeselerde genel olarak güzel bir dizi

  18. veysel - 3 sene önce demiş ki:

    böyle kaliteli diziler bizi biz yapan degerleri anlattıgı için izlenmeli ve desteklenmeli emegine yüregine saglık çekenlern…

  19. edanur - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel bir dizi oyuncular çok başarılı hele selin demiratara bayılıyorum çok güzel bir kız bu diziyede çok yakışıya onu çok seviyorum…

  20. melek - 3 sene önce demiş ki:

    yeni müzikler süper devam etsin

  21. haruncan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bi filim

  22. bahar - 3 sene önce demiş ki:

    film çok güzel ama şük ran eşar bını daha güzel yapa bilir bence hi kaçırmıyom

  23. bayram - 3 sene önce demiş ki:

    romanla hiç alakası olmayan bir film keşke romnındaki hikayeye göre yapılsaydı dahada keyif verici olurdu

  24. tarık - 3 sene önce demiş ki:

    güzel bir dizii oyuncularda öyle önemli olan reytingler inşş dvm eder ;)

  25. ABİDİN - 3 sene önce demiş ki:

    yaaa o kapalı kızın annesine sinir oluyorumm .S

  26. barış - 3 sene önce demiş ki:

    sürükleyeci konudan konuya geçmeyen gerçekleri yansıtan etrafımıza baksak aynı durumda yüzlerce kişinin bulunduğunu görebileceğimiz seyircilerine çevre ,ahlak,komşuluk dersleri veren dizi,başarılarının devamını diliyorum

  27. kenan - 3 sene önce demiş ki:

    dizi fena değil…. yalnız şu zara ıle grup 84 un yorumladığı orhan gencebay parçaları fena hocam

  28. coskun - 3 sene önce demiş ki:

    film bence çok güzel romanla alakası olmaması bence dahada güzel sonucu bilinen şey insanda merak duygusu uyandırmaz mesela ben romanı okudum o zaman filmi niye izleyeyim…

  29. yahyaUnal - 3 sene önce demiş ki:

    Bilal karakteri tam benim gibi geç yaşta üniversiteye gitmek zorunda kalıyor benzer yönümüz çok

  30. serkan - 3 sene önce demiş ki:

    süper bi film

  31. ftih - 3 sene önce demiş ki:

    ne olur bu dizi hep devm etsin bu diziyi çok sevidim bilal feyz birine çok yakılşyorlr şükrnla
    necati birine yakışyolar zaten bilalin şükanda gözü yok deme yani

  32. Gülşah gül - 3 sene önce demiş ki:

    Bu yorumları yazan arkadaşlar, acaba huzur sokağı kitabını okudunuz mu? değiştirmekle katletmek arasında ki KALIN ÇİZGİYİE mi farkedemiyorsunuz? şimdi dindar gençlik mutlumuı acaba bize ait bir roman televizyonda diye? yada Bizi sürekli ezen anlamaya çalışmayanlara inat nihayet derdimizi anlatabildik mi diyelim? Ama bu sadece bir dizi öyle değlmi? Amaaan ne olacak varsın bizim kitaplarımızı da kullansınlar! Amaç gaye dizi izlemekve İZLETMEK

  33. ahmet şen - 3 sene önce demiş ki:

    gülşah arkadaşımıza katılıyorum kitap bayağı değişmiş olaylar farklı sadece isimler aynıı sanki başka bir olayı bu kitap adı altında anlatıyorlarmış gibi bir şey

  34. feyza - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzelmiş ordaki feyzayı çak seviyorum ve bilali çokseviyorum ama şükranıda çok seviyorum

  35. hüseyin kaptan - 3 sene önce demiş ki:

    otlu peynirle karpuz yersin ya işte o kadar beni bağladı elinize sağlık.Az bölüm olmasın sanki çabuk bitecek gibi bitmesin ne olur.

  36. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    dizi gercekten cok guzel oyuncularda harıka begenerek ızlıyorum gamze kutsı ve selin cok ıyı oynuyorlar

  37. abdullah - 3 sene önce demiş ki:

    gerçekten harika bir dizi EMİNE ŞENLİKOĞLU’nun bir eseri olup bunuda yayınlanması çok güzel olmuş flimde yer alan herkes çok uyumlu ve onlara teşekkür ederim inşallah dizilerde ençok izlenen olur çok beğendim son derce harikaaaaaaaaaaaaaa

  38. aynur sakin - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi .kitabını 2 defa okumuştum şimdi de severek izliyorum EMİNE ŞENLİKOĞLUNA da dizide emeği geçen herkese teşekür ederim .Başarılar dilerim !!!

  39. rabia - 3 sene önce demiş ki:

    Cok kitap okumayi sevmem hayatimda bir huzur sokagini tam okustum bir satirini bile gecmemistim. hayalimde hep bilal vardir. 15 sene gecmesine ragmen. kitabi. sule hanimi kullanmislar. keski birebir uysalardi. yinede guzel bir dizi olmus oynayanlarin yuregine saglik hepsi cok basarilar. feuzayi baska rollerde izlemistm begenmiyodum ama burda super olmus.

  40. cafer - 3 sene önce demiş ki:

    cok güzel dizi sarkıyı beyendim 8 de veriyordunuz noldu kutsi süpersin idil güzel oynuyorsun gamze kapalı yakısmıs

  41. erol - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel birdizi herkese tavsiye ederim ?

  42. resad - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel bir dizi yaradanlara teşekkur

  43. FuLyA - 3 sene önce demiş ki:

    1970yilinda birlesen yollar adi altinda huzur sokagi filmini türkan soray ve izzet günay cevirdi.halid ziya usakligil,resat nuri guntekinin romanlarida filme uygulandi.o zamanlar cep telefonu bile yoktu.artik filmler diziler caga uygun cevriliyor.tarihi filmler haric.$ule yuksel $enler in kitabini okudum.Dizide yapilan degisiklikler, ve ilavelere yazar zaten musade etmistir.Bizde emek verilen bu güzel dizinin keyfini cikaralim.

  44. Ayşenur - 3 sene önce demiş ki:

    Ya süper çıldırıyorum bu diziyi izlerken çoookkk güzelll

  45. sultans - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel dizi fakat başörtülerini özensizce yapmaları kötü olmuş.onlarıda daha şık ve özendirici tasarlaybilirler ilgililere duyrulur.

  46. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    DİZİ GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL İNSANLARIN AİLECE İZLEYEBİLECEĞİ BİR DİZİ . KONUSUDA ÇOK GÜZEL BİLALİN NEFİS MÜCADELESİ .. BENCE

  47. zülfükar - 3 sene önce demiş ki:

    harika bi dizi

  48. Vusale - 3 sene önce demiş ki:

    Harika bi dizi ,emeyi gecen her kese tesekkurler.

  49. emre - 3 sene önce demiş ki:

    ya bu diziye bayılıyorum yaaaa cok güzel olmus hele birbirlerine asık olan insanlar cok iyi cok güzel yaaa bölümlerin hepsi cok güzel

  50. My - 3 sene önce demiş ki:

    Bence Huzur Sokağı adlı kitabın bire bir diziye uyarlanmamasındaki temel neden popülerlik kaygısıdır.Dizi modernite çatısı altında dizayn edilmiş.Yine de tatmin edici bir uygulama olduğuna inananlardanım.

  51. ömer dert - 3 sene önce demiş ki:

    Bilal daha dindar olmalı. Namazlarını camide kılmalı. Bazı günler oruçlu olmalı. Dizide bu temalar daha sık işlenmeli. Muhafazakar hava daha fazla hissedilmeli. Feyza sık sık Bilal’le görüşmemeli veya Bilal buna izin vermemeli…

  52. metin - 3 sene önce demiş ki:

    kapalı kızın vede yeşim salkım çok gıçık

  53. ali - 3 sene önce demiş ki:

    cok gozel dizi di.
    ama ben isterdim download icun internete koya siniz.
    ben iran dan izliyorum

  54. ipek - 3 sene önce demiş ki:

    bilalin basit bir mahalle gencini
    değilde daha dindar birisini oynaması gerekiyıor tek eksik bu dizi genel anlamıyla severek izlenilecek bir program

  55. faruk engin - 3 sene önce demiş ki:

    dizideki bütün oyunculara başarılar dilerim…

  56. vedat - 3 sene önce demiş ki:

    bu dizi muhteşem ama tüm güzeliği azranın bacakları dır
    bilale olan aşkı tıpkı gerçek aşklara benziyur

  57. meslem - 3 sene önce demiş ki:

    dizi çok güzel ama hiç kitaptaki gibi değil çok açık saçık olmuş

  58. esra - 3 sene önce demiş ki:

    netten takip edıyorum gercekten çok güzel bi dizi

  59. ibrahim - 3 sene önce demiş ki:

    Gülşah gül’ün yorumuna katılıyorum,modern kızları gayet güzel benzetmişler ama örtülü kızlar çok sıradan olmuş,dini böyle göstermelik tarif etmemişti yazar (Şule Yüksel Şenler) Ayrıca Kerim,Mevlüt,Rezzan nerden çıktı? Dr.Nazım nerede? Ayrıca Bilal’in evinide kırık dökük bir barakaya benzemiyor?? (romanda tasvir edildiği gibi) Feyza hemen karşı komşuları değil apartmanda oturan…Roman daha sürükleyiciydi bir çırpıda okumuştum.Böyle kıyaslama yapmak için izliyorum yine de güzel olmuş…Feyza’nın örtündüğü haliniiple çekiyorum…Bilal’in işi çok zor dehşet bir nefis mücadelesi veriyor romanda ama dizi de o kadar yansıtılmamış.Sonu da çok elim bitiyor zaten…

  60. mustafa kemal - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu diziyi severek izliyom ancak dizinin sonu romanda gibi olmaması lazım biraz değişiklik yapılması lazım bence bilal ve feyze evlenmesi lazım

  61. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu diziyi severek izliyom ancak dizinin sonu romanda gibi olmaması lazım biraz değişiklik yapılması lazım bence bilal ve feyze evlenmesi lazım gerek ona göre yarumlanabilir bence

  62. hülya - 3 sene önce demiş ki:

    bence çok güzel bir dizi oyuncularıda çokkk seviyorum fakat kitabından farklı hemde baya. ama yinede saygı duyuyorum yönetmenin vardır bir bildigi. oyunculara başarılar diliyorummm….

  63. LEVENT KAN - 3 sene önce demiş ki:

    dizi çok ama çok güzel beğenerek izliyorum

  64. ver kalbini - 3 sene önce demiş ki:

    gercekten cok güzel bir dizi beyenerek izledim

  65. beyza - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel içinde benim abim var!!!

  66. fesih - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel dizi çok beğendimm

  67. ayka - 3 sene önce demiş ki:

    merhaba ya nasil gozel dizi bu bayiliyorum arkadaw

  68. ayka - 3 sene önce demiş ki:

    selam abin kim bilmek olarmi

  69. yurdagul - 3 sene önce demiş ki:

    evet cok guzel bir dizi arkadasimin tavsiyesiyle izledim ve cok begendim ve hosuma gitti

  70. melike - 3 sene önce demiş ki:

    feyzann annesi nasıl öldü

  71. rauf - 3 sene önce demiş ki:

    super bir dizi…mükemmel ..ellerinize sallık..devamına bakyorum..merak edyorum…

  72. hilal - 3 sene önce demiş ki:

    aynen arkadaşa katılıyorum kitab çok sürükleyiciydi bi çırpıda okumuştum arkadaşlar çok ayrıntılara takılıyorsunuz bu dizi sonuçta bazı eklemeler olucak tabi oyuncular dizinin hakkını vermişler ellerine sağlık bence çok güzel bi dizi olmuş ben çok seviyom

  73. hilal - 3 sene önce demiş ki:

    mustafa kemale katılıyorum bencede evlensinler ama öyle bişey yapmazlar zannetmiyorum

  74. sabat - 2 sene önce demiş ki:

    Neolur gununu deyisin cumartesi olsun lutfen rica iderim

Huzur Sokağı 4.Bölüm izle