Sitemizde şuan toplam 8780 film bulunmaktadır.

Huzur Sokağı 22.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Huzur Sokağı 22.Bölüm tek parça izleHuzur Sokağı 22.Bölüm izle, Huzur Sokağı dizisinin 22.bölüm 15 şubat 2013 cuma tarihli yayını. Huzur Sokağı 22.Bölüm seyret, huzur sokağı 15 şubat, huzur sokağı son bölümü ücretsiz izle, huzur sokağı yeni bölümü kesintisiz izle, huzur sokağı dizisi 22.bölümü tek parça izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Huzur Sokağı 22.Bölüm izle” filminde 32 Yorum bulunuyor.
  1. koray akçay - 3 sene önce demiş ki:

    ben haticeyi seviyorum

  2. jale - 3 sene önce demiş ki:

    8ci kisimda verin ne olur.

  3. YAŞAR - 3 sene önce demiş ki:

    VİDEOLAR ÇoK GEÇ AÇILIYOR. BAZENDE HİÇ AÇILMIYOR

  4. muratt - 3 sene önce demiş ki:

    Site admini diziler çoğunlukla bazı bölümleri kesiliyor.. örneğin.. dakika 06:05 de emre o bebeği istemiyorum hemen aldıracaksın diyor ama siz burda kesmişsiniz lütfen tam olarak yayınlarsanız seviniriz ilginize teşekkürler. { emeğinize sağlık}

    • admin - 3 sene önce demiş ki:

      Tek parça eklendi. Keyifli izlemeler.

  5. feza - 3 sene önce demiş ki:

    şükran anasının kızı iyi kalpli ama genlerinde var sinsilik hiç ümit vermediği halde bilal kendisne ailelerin yakıştırmasıyla sözleriyle duruşu tavırlarıyla feyza yı sevdiğini bildiği halde bilal i etkilemeyi başarıyor ezik bir kız aciz tek taraflı seviyorum diye kendini surekli alçaltıyor üstelik birde eğitimci her seferinde bilal ile fayzanın arasına girmeyi başarıyor feyza ise zengin kızı el bebek gül bebek büyütülmüş ama bir o kadar gururlu ve hatalarının telafisinin peşinde annesiz büyüdüğü halde güçlü bir kız şükrandan daha dik durabiliyor yeri geldiğinde feyza ile bilal karsılıklı aşk içinde şükran çık aradan artık bırak sevenleri mutlu olsunlar değilmi :) surekli bu siteden izliyorum sorun yaşamadım hiç dizi yayını bittikten sonra daha rahat izleyebilirsiniz problem yok partlarda eklenenlerde. tşkler admin

  6. ayse - 3 sene önce demiş ki:

    Huzur sokagi romaniyla alakasi yok. ne fikir var bu flimde ne aksiyon.artik izlemiyecegim.

  7. Cebbar CAKMAK - 3 sene önce demiş ki:

    YAHU KARDEŞİM MADEM EZAN OKUMASINI BİLMİYO ADAM GİBİ BİRİNE OKUTUN..SABAH EZANINDA ESSALATÜ HAYRÜN NİNENNEVM VAR..OKUMADAN BİTTİ EZAN..DAHA TECVİD HATALARINI SAYMIYOM..BARİ KELİME LERİ UNUTTMAYIN

  8. nazan - 3 sene önce demiş ki:

    şükranın sözde kardeşi bir hasta oluyor bir iğleşiyor bir sohbet ediyor sora tekrar ateşler içinde yanıyor aşiri saçma bir sahne olmuş hiç iyi rol yapamıyor

  9. edanur - 3 sene önce demiş ki:

    huzur sokağını çok severek izliyorum ve bende bilalle feyzayı yanyana görmek istiyenlerdenim nolur bilalle feyzayı ayırmayın feyza çok acı çekiyo ben onun üzülmesine dayanamam barışsınlar hep mutlu olsunlar tüm huzur sokağı ekibine teşekkür ediyorum emeğinize saygılar…

  10. alev - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel bir dizi sukrana uzuluyorum cok seviyor ama feyzayla bilalin evlenmesini isterim

  11. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    iyice sacmaladılar aksamki bölümde kanalı deyiştirdim gıcık oldum yok emre ile bilalin konuşması feyza görüyor şükranla bilalin konuşmasınıda görüyor ya bu kadar sacma bir dizi oldu eeee tabi türk dizisi bukadar yapabiliyorlar beceriksiz herifler bidaha seyretmicem zaten

  12. şenay - 3 sene önce demiş ki:

    bence bilel feyzayı hiç haketmiyo

  13. raziye tekinbaş - 3 sene önce demiş ki:

    severek izliyorum ama şükranın annesi çok acımasız çok eziyor feyzayı …feyza bilal aşkı fazla küs kaldılar bence yeter sıktı emrenin gerçek yüzü çıksın artık

  14. biri - 3 sene önce demiş ki:

    ne iğrenç bu saadet yaaa…

  15. salih - 3 sene önce demiş ki:

    sadece bir dizidir,islama gore $oyle boyle diye ahkam kesmenize gerek yok.Allah in neyi ne kadar istedigini nereden biliyorsunuzda burda yazip duruyorsunuz?sizin kati biliyoruz dediginiz de ba$ka bir faninin ekleme yorumu olabilir, mesela:tecvid gibi.bolumlerin genelinde emniyet kemerini takan yok,dizi herhalde konu olarak sona geldi uyarlayanlar hind filmlerine benzetmeye basladilar..

  16. yavuz - 3 sene önce demiş ki:

    cok guzel bi dizi

  17. çağlar - 3 sene önce demiş ki:

    ewet güzel bir dizi ama sabah ezanını yanlıs okudu bilal

  18. fatoş - 3 sene önce demiş ki:

    ya şu feyzanın bacakları çok çapraz ama yinede dar pantolanlar giyiniyor anlamadım gitti insan kendini neden çirkin gösterir

  19. fatoş - 3 sene önce demiş ki:

    feza senin yorumuna söyleyeceklerim bir kere şükranla bilali çoçukluktan beri seviyor bilalde bunu biliyor aileleri birbirine yakıştırıyor evlenmelerini istiyorlarda e mübarek bilal efendi oki şükranı sevmiyorsun da neden anana yada diğerlerine yada şükrana onu sevmediğini taaa önceden söylemiyorsun sus pus durupta şükranı ümitlendiriyorsun adam gibi çık ben seni sevmiyorum de evlenemem de yani bunu dememek dahamı az acı verir şükrana sanıyorsun böyle nice odunlar var gerçek hayattada

  20. ramazan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel dizi

  21. ayşecan - 3 sene önce demiş ki:

    feyza ölmesin sonunda yaa bilal le birlikte evlensinler madem diziyi değişti tam değişsin kavuşsunlarrrr……

  22. ÖzEm - 3 sene önce demiş ki:

    Bilal Adamın Hammaddesi..

  23. altınay uzer - 3 sene önce demiş ki:

    bayıla-ayıla seyrediyorum.. Ah ne muhabbetler, şüpheler, gerçekler işte buyduk

    bir zamanlar huzur içinde uyurduk ona- buna bakmadan. Tek seyrettiğim dizi.

  24. said - 3 sene önce demiş ki:

    Bayila Bayila seyrediyorum.tabriz.iran

  25. havin - 3 sene önce demiş ki:

    ya bilal herkes için vedakarlık yapıyoru şükran içinde yapısın tapi niye yapmadiğı beli şükran efendidiye ve kapalıdıye bilale feyza hiç birbilerine yakışmıyoru şükranla daha çoooooook yakışıyorular

  26. nurhan - 3 sene önce demiş ki:

    havin cok dogru benim düsüncelerimi yazmissin. ama erkek milleti iste kici aciklari tercih erder sükran hanim hanimcik ya istemez aileye de yakisiyor sükran hemde güzel

  27. BÜŞRA NUR KAYA - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu filmi izlemiyorum çok beğenmedim.

  28. merve - 3 sene önce demiş ki:

    NURHAN ! DÜZGÜN KONUŞ

  29. zeynep - 3 sene önce demiş ki:

    diziye beyenerek izliyorum Boule dizilerin artmasini isterin cok beyenerek izliyorum

  30. furkan - 3 sene önce demiş ki:

    sabah ezanını yanlış okuyo bu kadarda olmaz yani madem oktuyonuzz adm gibi doğru düzgün oktulsun !!!!!

  31. semihh - 3 sene önce demiş ki:

    sabah ezanı öle mi okunur bi işide doğru yapın bee

Huzur Sokağı 22.Bölüm izle