Sitemizde şuan toplam 8780 film bulunmaktadır.

Benim İçin Üzülme 7.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Benim İçin Üzülme 7.Bölüm tek parça izleBenim İçin Üzülme 7.Bölüm izle, Benim için üzülme dizisinin 7.bölüm 18 aralık 2012 salı tarihli yayını. Benim İçin Üzülme 7.Bölüm seyret, benim için üzülme 18 aralık, benim için üzülme son bölümü bedava izle, benim için üzülme yeni bölümü kaliteli izle, benim için üzülme dizisi 7.bölümü ücretsiz izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Benim İçin Üzülme 7.Bölüm izle” filminde 38 Yorum bulunuyor.
  1. ecem - 3 sene önce demiş ki:

    nikah bi olamadi yahu bu dizide oburlerine benzeycek korkarimki oyle 7 bolumdur ayni olan hic bisey yok herbolum ayni oldu lutfen bu seneki ilk guzel dizi bu dedik bunu bari ayni yerinde saydirmayin biraz degisiklikler olsun nikah olsun evlensinler birazda mutluluk gorelim

  2. zeynep süt - 3 sene önce demiş ki:

    mahsum kırmızıgüle helal olsun mükembel bir dizi

  3. melek soylu - 3 sene önce demiş ki:

    ozaman hayatın gerçeği olmaz budurumda olan okadar çok çift varki

  4. kadir - 3 sene önce demiş ki:

    bu zamana kadar seyretdiğim engüzel dizi herkesin yüreğine sağlık

  5. sevgi - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi bayılıyorum bu diziye niyazi ve büke evlensinler artık sıkmaya başladı bu evlilik olayı niyazinin anneside bükeyi kabul etse iyi olur.

  6. buse - 3 sene önce demiş ki:

    bu filime bAyılıyorum hARİKA FILM HERKESIN izlemesını tavsıye ederım………….

  7. serkan - 3 sene önce demiş ki:

    cok güzel dizide arkadaslar nihat la harun kavga etsinler biraz daha heycanlı olur yaniii niyazii bol bol cocuq yapp bukede :D D:

  8. melahat - 3 sene önce demiş ki:

    çook güzel dizi fakat 7 bölümdür hep aynı yerde sayıklıyor.değişiklik olması gerek.niyazi inanılmaz bi oyuncu tebrik ediyorum..inşallah ilerde güzel şeyler olur..kaliteli diziler için teşekkürler.buarada doğa manzaraları da çok güzel.

  9. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    dizi harikaaaa..amalar var işte bende arkadaşlara katılıyorum..biraz aksiyon olması gerek..evlensinler artık.çok güzel bi yerde çekilmiş oralara gitmiş kadar oluyoruz başarıların devamını diliyorum

  10. pakize - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi beğenerek izliyorum, niyazi ve bu ke evlensinler artık

  11. aişe - 3 sene önce demiş ki:

    evlensinler artık…

  12. leyla - 3 sene önce demiş ki:

    müzikler harika.. Seçuk Balcı ve Marsis e tskler doğa harika ..yalnız mezarın evin bahçesinde olması çok acıı :(

  13. cnsu öztrk - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzelll

  14. ilhan - 3 sene önce demiş ki:

    filmin konusu zaten kaynananın kızı istememesi cabuk evlilik konuyu bozar

  15. snsz dnz - 3 sene önce demiş ki:

    yha baylyrum ama hep aglıyrm müzklrde olmaz ki bu kadar acıda:((

  16. ejder - 3 sene önce demiş ki:

    hayatımda en ğüzel dizisi baktikca ağlıyorum mahsunum kardeşim yüreyıne sağlık

  17. NURAY avci - 3 sene önce demiş ki:

    mahsun kirmiezigule biravo ilk 2 bolum harikaydi cok aglatti digerleri sikmaya basladi bence buke geri gitmeli evlenirse mutlu olamazlar anneyede ALLAH sabir versin cok zor

  18. ibrahim selçuk - 3 sene önce demiş ki:

    emeği geçen herkese tşk çok güzel bir dizi budur

  19. serap - 3 sene önce demiş ki:

    Bu diziye bayılıyorum dizideki karekterler çok başarılı ve her bölümünde göz yaşlarımı tutamıyorum tek kelimeyle izlemeğe değer

  20. tülay gülçubuk - 3 sene önce demiş ki:

    ah…mahsun kırmızıgül..yine yüreklere dokunacak bir dizi…görsel güzellikler ve müzikler süoer ancak aşk ve mutluluk daha çok olsa keşke yüzümüz gülse hatta kahkaha atsak…ne güzel olurdu…başarılar…

  21. mustafa gülçubuk - 3 sene önce demiş ki:

    ah…mahsun kırmızıgül..yine yüreklere dokunacak bir dizi…görsel güzellikler ve müzikler süoer ancak aşk ve mutluluk daha çok olsa keşke yüzümüz gülse hatta kahkaha atsak…ne güzel olurdu…başarılar…

  22. engin - 3 sene önce demiş ki:

    dizi gerçektem tek kelimeyle mükemmel çok şeyler anlatıyor

  23. kemal - 3 sene önce demiş ki:

    diZİ gercekten güzel ama keşke trapzon sporlu cocuk ölmeseydi

  24. fazilet - 3 sene önce demiş ki:

    dizi gercekten super emegınıze saglık niyaziyle bukeyi çok begeniyorum kesinlikle ayrılmasınlar

  25. emre - 3 sene önce demiş ki:

    dızıyı severek takıp edıyorum ama uzun bır zaman gectı aynı yerde duruyor ve sıkıyor bu son bolumun fınal sahnesınde anladım kadarıyla en az ıkı uc bolum daha nıkah yok

  26. zuhal - 3 sene önce demiş ki:

    bende bi karadeniz geliniyim ben egeden oysa trabzondan ne kadar zor bilemezsiniz

  27. uğur - 3 sene önce demiş ki:

    41 yaşınayım 41 kere maşallah her bölüm ağlıyorum sonunu merak ediyorum bu dizinin içine fazla sır sokmayın her şey doğal mükemmel bir oyunculuk var hepsinde tebrik ediyorum

  28. emine - 3 sene önce demiş ki:

    ben trabzon sürmeneliyim esim ağrı lı ve bir oturuyorum üstelik kaynanam türkçe bilmiyor ben de kürtçe yavvv su niyazi de bi nikahı basamadı buke nin 1 suçu yok ki sıraç öldür dü ahmedi

  29. lale - 3 sene önce demiş ki:

    2011 de bunların aynısını yaşadım,lanet olsun cehalete….kültür farkına…

  30. hüsnü durmaz - 3 sene önce demiş ki:

    karadenizli arkadaşlara soruyorum acaba dizideki konuşulan dil neyin nesi.tanıdığım karadenizlilere sordum,böyle bir dil yok diyorlar.mahzun kırmızıgülün bir oyunu mu var acaba,merak ediyorum.

  31. Elif - 3 sene önce demiş ki:

    bizim yanımızda çekiliyo setler çok güzel ulan :D hepsi tvde göründüğünden Daha zayıf ve güzeller :D ama sinan sivilceliii :D /

  32. gönül - 3 sene önce demiş ki:

    harika ama bence niyazi çok büyük duruyo

  33. YIGIT MUSTAFA - 3 sene önce demiş ki:

    GUZEL BIR DIZI AMA 7 BOLUMDUR AYNI YERDESINIZ IC KARARMASI YAPTI HEP KOTUMSER TARAFLARI ALINMIS AMA EN GUZEL YONU KULTUR SAYGI BUDA BU DIZIDE FAZLASIYLA VAR BIRAZDA IYI SEYLER OLSUN ARTIK

  34. nur - 3 sene önce demiş ki:

    bence harika

  35. caroline - 3 sene önce demiş ki:

    turk filmlerini çok sevıyorum

  36. demet - 3 sene önce demiş ki:

    uyyy niyaziii bayiliyorum sana usagummmm

  37. nina bolkoa - 2 sene önce demiş ki:

    bu 1 ve 2 bolumun bakinc oldum :( ve lazce konusmakda cok os oliy

  38. nina bolkoa - 2 sene önce demiş ki:

    :)

Benim İçin Üzülme 7.Bölüm izle