Sitemizde şuan toplam 8780 film bulunmaktadır.

Alemin Kralı 46.Bölüm izle

0
( Yüksek Kalite )

Alemin Kralı 46.Bölüm tek parça izleAlemin Kralı 46.Bölüm izle, Alemin kralı dizisinin 46.bölüm 13 ekim 2012 cumartesi tarihli yayını. Alemin Kralı 46.Bölüm seyret, Alemin Kralı 13 ekim, alemin kralı son bölümü hd izle, alemin kralı yeni bölümü canlı izle, alemin kralı dizisi 46.bölümü ücretsiz izlesene

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Alemin Kralı 46.Bölüm izle” filminde 32 Yorum bulunuyor.
  1. hazal - 3 sene önce demiş ki:

    sizi çok izliyorum ve severek izliyorum çok iyi oynuyorsunuz

  2. ahmet - 3 sene önce demiş ki:

    cok beyeniyorum

  3. turgut gurbuz - 3 sene önce demiş ki:

    hastasi olduk bu dizinin

  4. ezgi - 3 sene önce demiş ki:

    helal olsuun ..

  5. ada - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  6. BillyBoy - 3 sene önce demiş ki:

    herkezden cok ben beyeniyorum… :) cumku 24 saat bos zamanim var 2 yildir :DD

  7. M75 - 3 sene önce demiş ki:

    safak abi gercekten aslan gibisin

  8. volkan - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film izlemenizi tercih federim

  9. cf pro - 3 sene önce demiş ki:

    süper dizi la :xd

  10. nursel - 3 sene önce demiş ki:

    sizin bütün bölümlerini izledimama bir kaç bölümü izleyemedim ve bu filimi çok seviyorum

  11. reznoy - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu filmi çok seviyorum hayrahıyım bu film için ölüyorum

  12. sinem - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel filim en güzeli <3 <3 <3 <3 <3 çok severim bu filimi

  13. bkr - 3 sene önce demiş ki:

    HARBIDEN SUPERSNZ HELE BESER KUBAT 30 SUBAT HARIKASINIZ FAVORI :d

  14. batuhan - 3 sene önce demiş ki:

    banim o film aşık oldum

  15. efe - 3 sene önce demiş ki:

    süper yaa:) bayılıyorum bu filme

  16. şevval - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama çok yavaş gidiyo gıcık oldum aslında güzel film çok yavaş gidiyo

  17. Kenan - 3 sene önce demiş ki:

    iyimis

  18. elifnur - 3 sene önce demiş ki:

    süper ama flim yavaş gidiyo :(

  19. aleyna altınyazar - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu filmde en çok obneni seviyorum birssu emir seni çok sewiyorum

  20. kadriye - 3 sene önce demiş ki:

    sizi cok seviyorum severekz izliyorum asalet ve jülide sizin hayranınızım

  21. kadriye - 3 sene önce demiş ki:

    cok güzel oynuyosunuz
    aslan abi sen ve oben üzülmesin sizide seviyom sizinde hayranınızım

  22. kadriye - 3 sene önce demiş ki:

    bayramınız mubarek olsun

  23. esra oktay - 3 sene önce demiş ki:

    bayramınız mübarek olsun arkadaşlar

  24. melisa - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir oyununuzvar
    aslan,oben,ayben,ahsen,julide,asalet,mehreş,
    hetsinin oyun çok güzel

  25. melisa - 3 sene önce demiş ki:

    bayramınız mübarek olsun melisanu

  26. sude - 3 sene önce demiş ki:

    alemin kıralı çok güzel bir dizi ama bu bölüm çokkomik ya gül esim geliyo yani

  27. stlla - 3 sene önce demiş ki:

    beşerin ninesi çok komik ve gülüşüde çok komik azdaha donnara yapa caktım yani okada diyorum

  28. yaren - 3 sene önce demiş ki:

    hastasıyız çok seviyorum her gün bir bölüm izliyorum hayatımda öyle bir şey görmedim çok komik

  29. yaren - 3 sene önce demiş ki:

    ayben ahsen ve oben filmin şekeri şekeri aybene hastayım ya arkadaş

  30. yaren - 3 sene önce demiş ki:

    bu siteyide çok seviyorum

  31. yaren hasçolakklar - 3 sene önce demiş ki:

    hastasıyız dede bunun

  32. hasan - 3 sene önce demiş ki:

    güzel

Alemin Kralı 46.Bölüm izle